عمومی

اگر «همتی» جدی باشد! – مجله زنده خبری

برداشت من این بود که مردم عادی ، البته ، داوطلبان را اصلاً ارزیابی نمی کنند یا اصلاً ریشه آنها را نمی دانند ، اما اصل رقابت آنها بسیار جالب بود. پارامترهای واضحی از انتخابات در نظر گرفته شده توسط مردم رای دهنده عادی برای نامزدها وجود داشت ، از جمله خوش تیپ ، خوش تیپ ، صداقت ، حداقل از ظاهر ، اما با توجه به معیارهای خاص خود ، تصاویر خدمت سربازی و شرکت در جنگ یا دفاع از کشور. ، خانواده و مخصوصاً اینکه همیشه در کنار همسرش دیده شود و ….

بعداً ، با نگاهی به انتخابات اخیر در اکثر کشورهای جهان ، تقریباً نتیجه گرفت که حتی فرانسه یا انگلیس ، استرالیا و نیوزیلند و حتی کشورهای بلوک شرق سابق نیز کم و بیش از این مدل ها در انتخابات استفاده می کنند. بنابراین ، در یک کلام می توان نتیجه گرفت که یا همه استراتژیست ها و مدیران انتخاباتی نامزدها در جهان از همان مدل ها برای مبارزات انتخاباتی خود یاد می گیرند و از آنها استفاده می کنند ، یا مردم به دلیل تبلیغات خشونت آمیز آمریکایی ها مقلد شده اند.

اکنون ، برای محاسبه و طراحی یک کمپین تبلیغاتی موثر با این مقدمه و با توجه به آداب ایرانی اسلامی ، سنت ها و فرهنگ یک نامزد با 3 میلیون بیننده با پارامترهای مختلف و کارایی موثر ، از جمله:

الف ، بند اول ، “اصل رقابت”
B ، بند دوم ، “پارامترهای ظاهر”
در ، از پاراگراف سوم ، “همگنی الگوها”
T ، همان پاراگراف ، “ایرانی – اسلامی”

چگونه باید واقعاً تعریف و طراحی شود تا نتیجه موثر و مطلوب نامزد و رأی دهندگان تضمین شود؟
به نظر من آنچه اکنون اتفاق می افتد و به روشی کلاسیک در حال رخ دادن است بسیار کسل کننده است و نه تنها کمکی به نامزدها نمی کند بلکه منجر به خستگی مخاطبان می شود و نیاز فوری به تغییر وجود دارد.
بنابراین ، می خواهم خیلی کوتاه از دیدگاه استادی بگویم که سالها تجربه در به حداقل رساندن آسیب ها ، خطرات و انواع خطرات و مدیریت بحران های ناشی از آن و تبدیل آنها به موقعیت ها و فرصت های سازنده دارد! با توجه به یادداشت قبلی شما در مورد می توانم با خیال راحت بگویم اینجا
و با توجه به درک و استفاده از اطلاعات زیادی که به آزمایشگاه چهار پاراگراف فوق آورده ام ، اگر آقای همتی در تصمیم خود برای ریاست جمهوری جدی باشد ، در مدت زمان باقیمانده ، طراحی و اجرای یک کمپین موفق ، آنها می توانند برنده باشید!

* استاد نمونه مهندسی سازه ، زلزله و مدیریت بحران کشور و بنیانگذار پایداری و مدیریت بحران در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا