عمومی

تبریک آیت‌الله علم‌الهدی به رئیس جمهور منتخب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین نیوز ، پس از انتخاب آیت الله رئیسی توسط مردم به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران ، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با ارسال پیامی انتخاب وی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: انتخاب شرافتمندانه جناب عالی به عنوان مدیر اجرایی امر مقدس جمهوری اسلامی ایران در حضور رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران العالی و عالیجناب تبریک می گویم.

رأی مردم در این انتخابات شخصی نبود ، در جبهه های انقلاب اسلامی بود و از امام و رهبری پیروی می کرد. ارواح قرار داده شود در دهه عزت و ماه دی القاعده ، که متعلق به امام هشتم است ، انتخاب رئیس جمهور هشتم ، که نوکر این آستان مقدس است ، پیامی دارد.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و وسلم در حدیث این فرزند پسر شاگان قمی در کتاب “بیا دیگه محوطه“از امیرالمithمنین (علیه السلام) نقل شده است که پیامبر فرمود:” ای علی أَنَا نَذِیرُ أُمَّتِی و أَنْتَ هَادِیهَاآنها گفتند: “یكی یكی از امام وقتی به امام هشتم رسیدند (مانند) به خصوصیاتی اشاره كردند” و ععلی بُنُ مُوسَي مُعَبِّرُهَا وَ مُنْجِیهَا و طَارِدُ مُبْغِضِیهَا و مُدْنِی مُؤْمِنِیهَا“من رضا (ع) را دارم که امت را از طریق مشکلات منتقل می کند ، ناجی امت ، طرد شدن آنها دشمن و انتقام جو هستند و م theمنان را در امت به هم نزدیک می کنند

انتخاب افراد در این دهه عزت ، با توجه به سابقه خدمت و اصالت شما در تربت امام هشتم (ع) و ولایت وی ، ممکن است این پیام را به وجود آورد که وجود امام مقدس سمانه الحج (علیه السلام) است شما برای انجام این چهار ویژگی انتخاب کرده اید.

تند و زننده با علم به اینکه من به اخلاص و تقوای شما افتخار می کنم ، همراه با تمام امتیازات جناب عالی ، امیدوارم که بتوانید این رسالت رضوی را انجام دهید و خدمات ارزنده شما می تواند رئیس جمهور را در خون شهدا در کشور جلب کند چشم مردم انقلابی این کشور.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا