استانی

درآمدزایی ۷ هزار میلیاردی شرکت عمران از محل ارائه خدمات به کیشوندان

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری از کیش ، ناصر آهوندی ، عضو هیئت مدیره و معاون مدیریت توسعه سازمان منطقه آزاد کیش ، خداحافظی کرد و مدیر اجرایی شرکت عمران ، آب و خدمات کیش را معرفی کرد که در اتاق جلسات شرکت؛ وی تغییرات مدیریتی در شرکت عمران ، آب و خدمات کیش را از اصول اصلی مدیریت دانست و عملکرد ابوالفضل طیبی در زمینه مدیریت شهری و افزایش ظرفیت تولید درآمد لازم برای این شرکت را در سال گذشته ارزیابی کرد. . ، شرکت آب و خدمات یک شرکت خودمختار است و به ساکنان این منطقه خدمات ارائه می دهد ، هرگونه کاستی و اقدامات غیرحرفه ای در شرکت باعث مختل شدن سیستم این مجموعه می شود.
به گفته آخوندی ، سال گذشته ، علاوه بر برنامه هایی که سازمان برای اجرا یا به صورت epc به شرکت ارائه داده است ؛ این مجموعه برای اولین بار از ارائه خدمات به ساکنان کیش بیش از 100 میلیارد تومان و بیش از 700 میلیارد تومان سود خالص داشته است.
وی افزود: سال گذشته این شرکت در دریافت و پرداخت اظهارنامه پیمانکاران با مشکلی روبرو نبود و مجموعه را با موفقیت مدیریت کرد. امیدواریم این روش و شخصیت عنوان سرپرست جدید شرکت خدمات عمران و خدمات کیش در آینده.
معاون مدیریت توسعه سازمان منطقه آزاد کیش تأکید کرد: با توجه به اینکه 100 درصد سهام این شرکت متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است ، حمایت های لازم در این زمینه از شرکت عمران و خدمات کیش انجام می شود.
مصطفی هنزادی ، معاون فنی و زیربنایی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی ، به نمایندگی از جعفر آهنگران ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، عبدالنبی شرفی را به عنوان رئیس جدید سازمان عمران ، آب و کیش معرفی کرد. شرکت خدمات و ابوالفضل طیبی با خدمات ارزنده. با اهدا لوح سپاس.
مصطفی هانسادی به تغییرات در همه سطوح دولت اشاره کرد و گفت: یکی از رمزهای موفقیت کشورهای پیشرفته تغییر در سطوح بالاتر است و افرادی که در بخشهای مدیریت میانی کار می کنند با رویکرد تخصصی تصمیم گیری می کنند.
به گفته هانسادی ، تغییر مدیریت در شرکت عمران ، آب و خدمات کیش تأثیری در کارهای ارزشمند تلاش های ابوالفضل طیبی ، مدیرعامل سابق این شرکت نخواهد داشت.
یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه عبدالنبی شرفی عضوی فعال در شورای شهر کیش است و با شناخت مناسب از این جزیره زمینه توسعه خوب منطقه را فراهم می کند ، گفت: م institutionsسسات و ساکنان کیش و پیروی از اصول سازمانی برای گام های موثر در زمینه حاکمیت شهری.
سعید پورعلی ، معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به اینکه دو نهاد انتظامی و شهرداری در جمهوری اسلامی در سطح گسترده ای با مردم ارتباط خوبی دارند ، افزود: فعالیت های این دو نهادها هر روز در معرض دید قرار می گیرند. “این نظر مردم است و مردم از کار این دو نهاد قدردانی می کنند
پورعلی گفت: شرکت عمران ، آب و خدمات کیش یکی از گروه هایی است که سرمایه اجتماعی خوبی برای سازمان منطقه آزاد و مناطق آزاد کیش به دست آورده است.
وی گفت: “افکار عمومی در مورد شرکت ساختمانی ارزیابی مثبتی دارد که این ناشی از تلاش ها و اقدامات مدیریت مجموعه و همکاران آنها طی یک سال گذشته است.” در دوره های گذشته سایر همکاران در این سمت رضایت ساکنان در این منطقه.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این مهم با تلاش جوانان ، انسجام ، همکاری و پشتیبانی محقق شده است.
محمد صادق سرافراز ، مشاور جدید و رئیس سازمان منطقه آزاد کیش ، با بیان اینکه نتایج کار مقامات در زمینه های مختلف مشخص است و می تواند در ملا public عام مورد قدردانی قرار گیرد ، اظهار داشت: “مردم قاضی خوبی برای عملکرد و عملکرد مسئولان در مسیر توسعه “و آنها پیشرفت کشور هستند.
سرافراز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد رضایت مردم ، تأکید کرد: امیدوارم همه مسئولانی که در جمهوری اسلامی خدمت می کنند در مقابل مردم بایستند و رضایت مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند. “
محمد صادق سرافراز همچنین از تلاش مجدانه مدیرعامل سابق شرکت عمران ، آب و خدمات کیش تقدیر کرد.

46

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا