راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی در شهریار “ممنوع”

راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی در شهریار "ممنوع"

شهردار شهریار با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد انتخابات و حامیان نامزدها در ایام انتخابات با در نظر گرفتن اوضاع بیماری کرونا در کشور ، افزود: آغاز کارناوال انتخابات در شهریار ممنوع است.

نورولا طاهری در مصاحبه با مجله زنده خبری ، وی از ممنوعیت شروع هرگونه کارناوال انتخاباتی و تجمعات در مکانهای سرپوشیده شهر شهریار خبر داد و گفت: رعایت قانون و اخلاق دو شرط اصلی و پیش شرط مشارکت همه کاندیداها به ویژه شوراهای اسلامی شهر و روستا در بله در معرض رای مردم قرار بگیرید.

وی افزود: با توجه به بررسی و تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با تاج و وزارت بهداشت و اعلام ستاد انتخابات کشور ، کلیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی موظف به جابجایی هستند جهت اعلام شده تبلیغات. “آغاز کارناوال پیش از انتخابات ممنوع است و با توجه به وضعیت بیماری کرونا در کشور ، پیروی از پروتکل ها برای همه اجباری است و همه نامزدها و طرفداران آنها باید این را در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: رویکرد فرماندار و ستاد پیش از انتخابات شهرستان شهریار حفظ سلامت عمومی است و در روزهای باقیمانده با مدیریت بیماری و کاهش آمار مربوطه باید آماده حضور و مشارکت عمومی شود.

فرماندار شهریار در بخشی دیگر از سخنان خود به احداث بزرگترین شهر غذایی خاورمیانه در شهر صنعتی شهید سلیمانی شهریار اشاره کرد و افزود: شهر صنعتی شهری سلیمانی در سال 97 بدون پیشرفت به ما تحویل داده شد ، که امروز است. شاهد پیشرفت چشمگیری بوده است. و ما در حال ساخت چندین واحد صنعتی و تولیدی در آن هستیم.

وی افزود: این شهر غذایی به عنوان بزرگترین مجتمع پیش بینی شده در خاورمیانه با مساحت 17 هکتار ساخته می شود. این مجموعه سالانه دارای ظرفیت تولید 9 میلیون تن انواع محصولات غذایی و ظرفیت اشتغال 23000 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم است كه می تواند گامی م forثر برای اشتغال زایی در استان و كشور باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا