عمومی

همه موظف به حمایت از رییس جمهور منتخب هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام حسن لزومی در مراسم نامگذاری شورای حل اختلاف در پاکدشت به نام شهید “رضا مظفر” در سخنرانی یادبود آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل اظهار داشت: دشمنان انقلاب در فکر آنها گفتند که با شهادت او انقلاب اسلامی نابود خواهد شد. ما حوادث زیادی را دیده ایم ، ملت ما دانشمندان زیادی را دیده ایم عسل گمشده در یک سو assass قصد. شهید بهشتی بدون توجه به زمینه ها ، کلیه پرونده ها را چه در دادگستری و چه در سایر ادارات اداره می کرد و با تمام وجود تابع امام بزرگوار بود.

وی افزود: شهید بهشتی در صداقت ، اخلاص ، خستگی ناپذیری ، اطاعت از امام زمان و توجه به مشکلات جمهوری اسلامی الگویی برای سه شاخه نظام ما است. او از تمام لحظات زندگی خود استفاده کرد و شعار او عدالت بود و امروز رئیس قوه قضائیه همین شعارها را در برقراری عدالت دارد ، امروز باید از او حمایت کنیم ، باید از رئیس جمهور منتخب حمایت کنیم.

امام پاکدشت روز جمعه فرمود: “شما شاهد کسانی هستید که مشارکت 50٪ مردم در انتخابات را محکوم کردند ، کمتر از 38٪ در به اصطلاح مهد دموکراسی غربی ، یعنی فرانسه ، در انتخابات شرکت کردند.”

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: شهر پاکداش در دوران دفاع مقدس بیشترین تعداد شهدا را در بین مردم داشته و در سالهای 1978 و 1988 هیچ شورشی رخ نداده است. بیا دیگه پاکدشت که نمی تواند شهر پاکدشت را آلوده کند ، دارای 9 روحانیت شهید در حفاظت مقدس است. آخرین شهید پاکدشت ، حایر رضا مسافر ، قاضی شهید است ، ما مدیون شهدا هستیم ، امیدواریم که قدر همه شهدا از جمله شهدای خانواده مظفری را بدانیم و خداوند متعال آخرین شهادت ما را یک شهادت قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا