عمومی

متخلفان آرد و نان در انتظار برخورد قاطع تعزیرات کرمانشاه باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

کهران شاهی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: زندان دولتی استان کرمانشاه با نانوایی هایی که گران فروشی ، فروش نرفته ، غیرقانونی بسته می شوند و آرد را خارج از شبکه توزیع آرد می فروشند برخورد قانونی می کند.

وی افزود: برخورد با نانوایی های متخلف در مرحله اول شامل جریمه نقدی در صورت تخلف مکرر ، کاهش سهمیه ، تعطیلی نانوایی ، نصب پوستر و لغو مجوز نانوایی نیز می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: از اول آوریل 1400 تا 19 ژوئیه 453 مورد تخلف نانوایی در تعزیرات حکومتی آن استان بررسی شد.

وی ادامه داد: از 453 مورد مربوط به تخلف در تولید نان ، 32 مورد مربوط به عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و موارد دیگر شامل فروش مجدد ، فروش مجدد و فروش آرد در خارج از شبکه توزیع آرد بوده است.

شاهی خاطرنشان کرد: پرونده های مربوط به عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی با 600 هزار تومان جریمه نقدی و سایر پرونده های مربوط به فروش مجدد ، فروش مجدد و فروش آرد خارج از شبکه توزیع آرد با 40 میلیون و 777 هزار و 619 تومن جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: افراد در صورت مشاهده تخلف و فروش مجدد در نانوایی ها می توانند شکایات خود را در سامانه های 124 و 135 ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا