استانی

خانه جوان پلدختر احیا می شود / فعالیت خانه های جوان برافزایش کمی و کیفی سمن ها موثراست

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری ازلرستان ، مجید زهره معاون وزیر ورزش و جوانان لرستان با حسن رضاییان فرماندار پلدختر ، سید حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر و مردم عادی در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداری و جوانان دیدار و گفتگو کرد همراه با امید کایدی ، مدیر ورزش و جوانان پلدختر ، از خانه جوانان این شهر واقع در پارک رضوان بازدید کردند.

زورعی ابتدا در دیدار با نماینده و فرمانده پلدختر با تاکید بر اهمیت توجه به نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب و تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه ، گفت: “با توجه به اهمیت جوانان و نیازهای جوانان در کشور. به ویژه در شهر پلدختر باید دید جدی تری وجود داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه احیای خانه جوان یکی از نیازهای اصلی جوانان پلدختر است ، افزود: خانه جوان پلدختر در پارک رضوان واقع شده و پس از بازسازی ، نوسازی و بازسازی در دی ماه سال 97 افتتاح شد. تجهیزات ، اما اکنون مورد استفاده قرار نمی گیرد ، اما تأکید ما این است که این ساختمان مهم حوزه جوانان استان ، با همه مشکلات خود ، باید بازسازی و در اختیار جوانان این شهر قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد جوانان در توسعه و لزوم افزایش آنها در پلدختر گفت: با توجه به نقش خانه های جوان در توسعه و افزایش کیفیت و کمیت سیمان ، احیای خانه های جوان در پلدختر را ادامه خواهیم داد. . ”

زهره خواستار توجه ویژه کارکنان و مدیران شهرستان پلدختر به حوزه جوانان شد و گفت: این توجه در مواردی از جمله پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، رفع بیکاری و اشتغال زایی و ازدواج آسان موثر است.

رئیس ورزش و جوانان پلدختر با اشاره به وضعیت کنونی خانه جوان از نظر دوردست و فاصله از مناطق متمرکز شهر ، پیشنهاد ساخت خانه جدید جوانان در منطقه با عنوان خوابگاه سازمانها و مجاور مجموعه ورزشی شهید سرمالیان. فرماندار پلدختر و قول فرخنده وی برای اجرای این طرح.

همچنین نماینده پلدختر و مردم عادی در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن اعلام حمایت از برنامه های جوانان گفت: الزامات جوانان مهم است و ما از هر برنامه ای که مشکلات جوانان شهرستان را حل کند حمایت می کنیم . “

سید حمیدرضا کاظمی همچنین بر ضرورت توجه ویژه به احیای خانه جوان در شهر و در صورت لزوم نقل مکان یک خانه جوان جدید تأکید کرد.

لازم به ذکر است که جلسه ای با کارکنان مرکز جوانان پلدخترکه در اداره ورزش و جوانان ، بازدید از خانه جوانان فعلی و همچنین بازدید از خوابگاه سازمان ها برای اجرای ایده ساختن خانه جدید جوانان. لرستان متعلق به پلدختر است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا