حوادث و رویدادها

مخدر «قورباغه» نداریم/ انتقاد پلیس از تبلیغ مصرف موادمخدر در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از ترویج مصرف مواد مخدر در برخی از سریال های شبکه نمایش خانگی انتقاد کرد.

به گزارش مجله زنده خبری ، در اولین روزهای سال 1400 بود که آخرین قسمت از مجموعه “قورباغه” به پایان رسید که در یکی از سایت های پخش آنلاین فیلم و سریال به نمایش درآمد. یک سریال پرطرفدار به نام یک معتاد به مواد مخدر که داستان اصلی فیلمنامه این سریال پیرامون آن بنا شده بود. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا وجود ماده مخدر به نام قورباغه در کشور را تشریح کرد و همزمان برخی از صحنه های مربوط به مصرف مواد مخدر را در برخی از فیلم ها و سریال های شبکه نمایش خانگی مورد انتقاد قرار داد.

سردار مجید کریمی در گفت وگو با مجله زنده خبری ، درباره اینکه آیا دارویی به نام قورباغه در کشور ما وجود دارد یا خیر ، اظهار داشت: پیش از این گفته می شد قاچاقچیان برای جذابیت یا فروش مواد مخدر از اشکال ، رنگ و حتی نامهای مختلف دارویی استفاده می کنند. “آنها این کار را می کنند. به عنوان مثال ، نام هایی مانند اشک تمساح ، دارو ، پنیر و غیره برای هروئین استفاده می شود. و حتی گاهی اوقات با برخی مواد افزودنی باعث تغییر رنگ و شکل این مواد می شود ، اما ماهیت ماده ثابت است و می تواند گفته شود که این داروی جدیدی نیست.

رئیس پلیس ناجا با بیان اینکه هرگز دارویی به نام قورباغه در کشور نداشته ایم ، گفت: چنین اسامی جعلی نیز هستند.

وی همچنین با انتقاد از ترویج مصرف مواد مخدر در برخی از فیلم ها و سریال های شبکه سینمای خانگی گفت: جای تأسف است که برخی از این تولیدات ، طبق گزارشاتی که دریافت می کنیم ، مصرف مواد مخدر را تبلیغ می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا