عمومی

وعده‌های عملی‌نشده بیرانوند – مجله زنده خبری

“چگونگی رسیدن بیرانوند از آنتورپ به بوآویستای ضعیف تر ، موضوعی است که دروازه بان درباره آن اظهارنظر می کند. “شاید بیرانوند به تنظیمات کارخانه برگشته باشد و قرار است از بوآویستا به تیم بزرگی در اروپا برود.”

به گزارش مجله زنده خبری ، این روزنامه مشرق وی نوشت: “علیرضا بیرانوند ، دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران ، سرانجام باشگاه آنتورپ بلژیک را ترک کرد و به بوآویستا ، یکی از تیم های لیگ پرتغال پیوست. بیرانوند که فصل گذشته نتوانست در این باشگاه حاضر شود و بیشتر روی نیمکت و سکو نشست ، در آستانه جام جهانی 2022 قطر به تیمی رفت که احتمالاً فرصت بیشتری برای بازی پیدا می کند. تصمیم برای ترک آنتورپ و پیوستن به باشگاه بوآویستا در پرتغال مورد انتقاد گسترده ای قرار گرفته است. برخی چنین تصمیمی را برای بیرانوند خوب می دانند ، در حالی که دیگران آن را یک گام به عقب می دانند. با این حال به نظر می رسد خود بیرانوند از تصمیم خود راضی است. او می خواست به بازی در فوتبال اروپا ادامه دهد و حالا برخلاف آنتورپ ممکن است این شانس را داشته باشد که به عنوان دروازه بان شماره یک بازی کند.

خوب

علیرضا بیرانوند در تخت جمشید مشهور شد. او یکی از بهترین های ایران شد و سپس به لطف درخشش در تیم ملی و البته بازی های خوب آسیا ، یکی از بهترین های آسیا شد. درخشش بیرانوند در پرسپولیس به تدریج تیم های لیگ های کوچک اروپایی را به داشتن این دروازه بان متقاعد کرد. به خصوص اینکه بیرانوند دروازه بان بلندی بود که توانست جلوی پنالتی کریس رونالدو در جام جهانی را بگیرد. بیرانوند سرانجام پس از بحث های فراوان به کادرفنی پرسپولیس اطلاع داد که جدایی وی قطعی است و او می خواهد تیم را ترک کند. او البته به گونه ای پرسپولیس را ترک کرد که کارمندان این باشگاه می توانستند حدود 600 هزار یورو از این انتقال دریافت کنند. هنگام خروج از پرسپولیس ، بیرانوند ضروری ترین دروازه بان ایران و یکی از دو دروازه بان اول آسیا بود.

بد

با وجود درخشش در تیم ملی جام جهانی و بازی های خوب در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس ، انتخاب بیرانوند برای انتقال به اروپا انتخاب “بد” بود. او به یک تیم کوچک فوتبال بلژیک پیوست تا شانس بازی به عنوان بازیکن ثابت را داشته باشد. وقتی بیرانوند می خواست ایران را ترک کند ، قول داد که ظرف شش ماه به یک تیم بزرگ فوتبال اروپا بپیوندد. علی رغم این قول ، او شش ماه روی نیمکت نشست و پس از شش ماه اولین حضور خود را در آنتورپ انجام داد. در آنتورپ او موج سینوسی را تکمیل کرد تا به نیمکت برگردد و در پایان فصل از روی سکو کار را دنبال کند!

وحشتناک

شاید استفاده از این کلمه برای انتخاب جدید بیرانوند منصفانه نباشد. با این حال ، تصمیم جدید بیرانوند قابل تغییر و انتقاد است. او قول داد برای دیدن پیشرفت خود به تیمی بزرگتر از آنتورپ برود ، اما مشخصاً بوآویستا تیم بسیار ضعیف تری نسبت به آنتورپ است! بیرانوند ممکن است فرصت حضور در ترکیب اصلی این تیم را داشته باشد اما مسیری که دروازه بان شماره یک ایران طی کرده نشان می دهد وی از پرسپولیس “خوب” به بوآیستای “زشت” رسیده است. حداقل این را می توان با کمک داده های “پایگاه داده فوتبال” مورد انتقاد قرار داد. در پرسپولیس که به گفته همان منبع اولین تیم در ایران ، سوم در آسیا و 97 در جهان است ، بیرانوند “بد” به آنتورپ رفت که تیم پنجم بلژیک ، 179 در اروپا و 263 در جهان است. . از نظر قدرت ، آنتورپ در جهان ضعیف تر از پرسپولیس قلمداد می شد ، اما برای بیرانوند این تیم دروازه ای به اروپا بود ، اما انتخاب جدید کار را دشوار می کند. Boavista تیم 11 پرتغال ، 296 اروپا و 427 جهان است! چگونگی بیرون آمدن بیرانوند از تیم 977 جهانی تصمیمی است که شامل یک نگرش اروپایی نیز می شود ، اما اینکه چگونه بیرانوند از آنتورپ به بوآیستای ضعیف تری رسیده است ، این موضوع در مورد دروازه بان است که باید درباره آن اظهارنظر کند. “شاید بیرانوند به تنظیمات کارخانه برگشته باشد و قرار است از بوآویستا به تیم بزرگی در اروپا برود.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا