عمومی

انهدام باند سرقت از منازل در البرز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمد نادربیگی بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از سرقت های متعدد از منازل شهروندان در منطقه گسارک کرج ، تحقیقات در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد سارقان در یک گروه چهار نفره ابتدا خانه های خالی را شناسایی کرده و نیمه های شب با وانت به محل مورد نظر رفته و همه وسایل منزل را سرقت کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی سارقان بلافاصله آغاز شد و پس از چند روز تلاش و استفاده از اقدامات اطلاعاتی-پلیسی ، هویت متهمان و افراد نام برده شده تأیید شد.

وی افزود: کارآگاهان همچنین چهار سارق را که قصد سرقت جدید را داشتند دستگیر کردند و اطلاعات را به کلانتری دوم منتقل کردند.

نادربیگی با اشاره به اعترافات متهمان مبنی بر هشت فقره سرقت از منازل شهروندان خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته تمام قربانیان این پرونده شناسایی شدند.

وی در خصوص اتمام پرونده و تبدیل افراد مذکور به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: تجهیز خانه ها به دوربین های مدار بسته و قفل های ضد سرقت از مواردی است که می تواند در جلوگیری از سرقت مهم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا