حوادث و رویدادها

پیش‌بینی سیل و طوفان شدید برای ایالات جنوب شرق آمریکا

هواشناسان در ایالات متحده پیش بینی می کنند در روزهای آینده بارش شدید باران و جاری شدن سیل در ایالت های جنوب شرقی این کشور رخ دهد.

به گزارش مجله زنده خبری ، انتظار می رود طوفان گرمسیری به نام “فرد” که روز گذشته (دوشنبه) در ایالت فلوریدا با باران و وزش شدید همراه بود ، در روزهای آینده در این منطقه رخ دهد و به ایالت های همسایه نیز سرایت کند. است ، در حالی که شرایط آب و هوایی فوق نیز می تواند باعث جاری شدن سیل در این ایالت ها شود.

تصاویر و فیلم های منتشر شده از طوفان نشان می دهد که باد و باران در برخی مناطق بسیار شدید است.

یکی از ساکنان محلی در حساب توئیتر خود اعلام کرد که درختی روی تیر برق افتاده و برق شهر پاناما قطع شده است.

انتظار می رود که طوفان در اواخر امروز (سه شنبه) فروکش کند ، اما هنوز خطر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در بخش هایی از فلوریدا همسایه مانند جورجیا و تنسی وجود دارد.

مقامات اورژانس به مردم هشدار دادند که در صورت لزوم در صورت دریافت گزارش شکستگی یا سقوط درختان در اثر طوفان شدید اقدامات احتیاطی را انجام دهند.

به گزارش فاکس نیوز ، دیروز (دوشنبه) طوفان گرمسیری دیگری به نام رکود گریس ، مناطق زلزله زده هائیتی را درنوردید زیرا مردم و امدادگران هنوز در میان آوار هستند و به دنبال بازماندگان احتمالی زلزله 7.2 ریشتری هستند. و شرایط آب و هوایی فوق خطر رانش زمین را در این مناطق افزایش داده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا