عمومی

آقای ستاره خداحافظ ولی …

او یکبار برای همیشه به برخی بازیکنان گفت: “از همه تلاش های شما متشکرم.” آن زمان لذت بود و ما می فهمیم که نمی توان در برابر وسوسه میلیاردها ایستادگی کرد. “سلام و خدا به شما برکت دهد.”

به گزارش مجله زنده خبری ، روزنامه نگار احسان محمدی ج عصر ایران او می نویسد: “در فوتبال ما اصطلاحی داریم به نام” بازیکن-هوادار “. اینها افرادی هستند که “بازیکن” را بیشتر از “تیم” دوست دارند. بازیکن مورد علاقه تبدیل به یک بت می شود که هر کجا که می رود ، با توجه به حق در هر شرایطی ، تحت تعقیب قرار می گیرد ، به شدت از خود در برابر اشتباهات خود دفاع می کند ، لازم است دیگران را مورد اهانت قرار دهد و به خاطر او آنها حتی می توانند تیم مورد علاقه خود را تغییر دهند. مخصوصا در مورد بازیکنان خارجی. به عنوان مثال ، به محض خروج لیونل مسی از بارسلونا به مقصد پاری سن ژرمن ، چندین میلیون نفر به اینستاگرام باشگاه فرانسوی اضافه شدند ، همین اتفاق بعد از پیوستن رونالدو به یوونتوس رخ داد و غیره.

“بازیکنان طرفدار” فیلم ها و ویدئوهای حماسی درباره ستاره های خود در فضای مجازی ایجاد می کنند ، صفحات طرفداران ایجاد می کنند و از نظر نظامی با دیگران مبارزه می کنند. گاهی اوقات حتی ستاره ها از آنها دیدن می کنند ، از عکس های یادگاری و “لایک” گرفته تا اهداء تی شرت و احتمالاً جلسات خصوصی ، و غیره. وقتی این صفحات هواداران رشد می کنند ، حتی روی باشگاه ، مربی ، مدیران ، سایر بازیکنان و هواداران تأثیر می گذارد. به لژیونی از دستورات مطیع که حتی گاهی اوقات این توهم را به ستاره می دهد که “همیشه درست است”.

احمد نورالهی هافبک بسیار خوبی است. من بارها در ستایش کیفیت آن نوشته ام. او مفید و م playsثر بازی می کند و به طور کلی در طول سالها رفتار متواضعانه ای دارد. امسال او گفت که بهترین معاملات را دارد اما می ماند. اکنون ، ناگهان ، پس از پیوستن به الشباب الاهلی در امارات متحده عربی ، وی پست مهمی در اینستاگرام منتشر کرد و تا حدی نوشت: “آنطور که می خواستم پیش نرفت. من بسیار تلاش کردم تا این تصمیم دشوار را بگیرم ، بسیار مردد بودم و البته مدت زیادی بسیار منتظر ماندم. او منتظر بود تا من نشانه ای از میل را ببینم و پاسخ مثبت بدهم ، اما هرگز ظاهر نشد. “شاهد حضور مکرر مدیر برنامه هایم در باشگاه و انتظار برای پایان مذاکرات هستم که هرگز به پایان نرسیده است.”

او نوشت که مدیران معمولاً بازیکنان را جلوی هواداران قرار می دهند و ….

باشگاه در پاسخ نوشت: “نورالهی چند روز پیش به تنهایی به دفتر باشگاه آمد و در حال مذاکره با جعفر سمیعی است. او می خواست قرارداد خود را تقریباً سه برابر نسبت به فصل قبل افزایش دهد و باشگاه با پیشنهادات و خواسته های بازیکن موافقت کرد. در عین حال ، او به مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره قول داد که شنبه 14 اوت به باشگاه بیایند و قرارداد خود را تمدید کنند. حتی امروز (سه شنبه ، 17 اوت) ، مدیر برنامه های نورالهی به باشگاه آمد تا آخرین مراحل را برای تمدید قرارداد انجام دهد. “پاسخ به همه درخواست های نورالهی مثبت اعلام شد و ما منتظر حضور او در دفتر پرسپولیس بودیم اما ناگهان با پست خداحافظی وی روبرو شدیم و …”

رویارویی بیهوده و مضر بین باشگاه و بازیکن. این بازیکن فکر می کند که “مدیران” می روند و باید به نوعی دل هواداران را جلب کند و کور نشود و مدیران هم برای دفاع از عملکردشان تعارفی ندارند. هیچکس در علاقه کاپیتان سابق به پیراهن پرسپولیس شک ندارد و او یکی از چهره های کلیدی قهرمانی سریالی پرسپولیس بود ، اما حالا به جای خداحافظی ، دو طرف یکدیگر را به دروغگویی متهم می کنند.

طرفداران می دانند که در عصر پول ، دیگر نمی توان انتظار داشت بازیکنان فقط به خاطر عشق و تعصب بمانند و به چند میلیارد تومان نه بگویند. او اهل کشورهای عربی است که انتقادی و نیکخواه هستند. به همین دلیل ، از بازیکنان انتظار می رود به جای آن رفتارهایی که بیشتر با “طرفداران بازیکنان” همدل هستند و نتیجه آن ایجاد حاشیه برای باشگاه است ، به خاطر صراحت و صراحت بگویند که آنها تیم را برای یک پیشنهاد بهتر ترک کرده اند. از زمان رفتن بازیکنی هیچ باشگاهی منحل نشده است. حتی اگر آن بازیکن مارادونا ، زیدان ، رونالدو یا مسی باشد.

تقریباً هر سال این اتفاق در دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس رخ می دهد. حاشیه ای اما بی فایده است. آیا داستان شجاع خلیل زاده را به خاطر دارید که می گفت به عشق پرسپولیس قرارداد 6 ساله امضا می کند و می رود؟ اما چند ماه بعد او تیم را پس از بازی سرنوشت ساز نهایی تنها گذاشت و رفت! خیلی از بازیکنان استقلال هم همین کار را کردند و رفتند. این بازار تا زمانی که طرفداران فوتبال بالغ شوند و تحت تأثیر این رفتار قرار بگیرند دارای بازار مشتری است. او یکبار برای همیشه به بازیکنان گفت: “از همه تلاش های شما متشکرم.” آن زمان لذت بود و ما می فهمیم که نمی توان در برابر وسوسه میلیاردها ایستادگی کرد. “سلام و خدا به شما برکت دهد.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا