حوادث و رویدادها

اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی مراسم تحلیف ریاست جمهوری

رئیس پلیس راهور تهران محدودیت های تردد و ممنوعیت مراسم افتتاحیه را توضیح داد.

سردار محمدحسین حمیدی در گفت وگو با مجله زنده خبری ، درباره محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در روز تحلیف رئیس جمهور در تهران گفت:

وی ادامه داد: این محدودیت از جنوب در خیابان امیرکبیر در شمال خیابان شهید دیالمه ، تقاطع سرچشمه ، خیابان ملت و چهارراه اکباتان ملت اعمال می شود و از تردد به سمت شمال و میدان بهارستان جلوگیری می شود.
حمیدی افزود: از سمت شرق ، خیابان شهید اسلام به تقاطع خیابان ایران به غرب محدود می شود و کلیه کوچه ها و خیابان های فرعی منتهی به خیابان شهیدان بین خیابان ایران و مصطفی خمینی ، به طور کامل مسدود می شود. انقلاب خواهد شد.
رئیس بزرگراه تهران گفت: از غرب در خیابان جمهوری از چهارراه سعدی به شرق محدودیت هایی اعمال می شود که مسیر جایگزین از طریق خیابان فردوسی و انقلاب باشد.
وی ادامه داد: همچنین از شمال چهارراه فهرآباد محدودیت هایی در مسیر جایگزین قرار می گیرد که از طریق خیابان سیاه و خیابان 17 شهریور به سمت جنوب باشد. در همین حال ، تمام خیابان های فرعی اطراف مجلس شورای اسلامی از شب قبل مسدود می شوند.
وی همچنین به محدودیت های اتوبوس شرکت واحد اشاره کرد و گفت: با توجه به مراسم افتتاحیه ، در خطوط خیابان جمهوری و مصطفی خمینی تردد اتوبوس شرکت واحد وجود نخواهد داشت. تهران بزرگ ساخته شده است ، آنها از مسیرهای جایگزین استفاده خواهند کرد.
حمیدی افزود: بر این اساس اتوبوس هایی که در خیابان جمهوری از میدان جمهوری به سمت شرق حرکت می کنند ، سرانجام به چهارراه استانبول ادامه می دهند و سپس در این چهارراه می توانند به جنوب و شمال رفته و مسیر خود را ادامه دهند و اتوبوس هایی که در حال حرکت هستند خیابان مصطفی خمینی از مسیر جایگزین استفاده خواهد کرد.

وی افزود: ایستگاه مترو بهارستان پنجشنبه به طور کامل بسته شده و خدمات ارائه نمی دهد.

حمیدی گفت: همچنین پمپ بنزین های اطراف مجلس شورای اسلامی ، در خیابان مصطفی خمینی ، در روز افتتاحیه از ابتدا تا انتهای مراسم تعطیل بوده و سرویس نمی شود.

وی افزود: بر این اساس ، حرکت کامیون ها ، ون ها ، کامیون ها ، ون های سرپوشیده و کامیون ها در طول روز از روز پنجشنبه از ابتدا تا انتهای مراسم ممنوع بوده و هیچ گونه تردد و جابجایی تمامی کامیون ها از شب قبل از مراسم (چهارشنبه). “شب” در تمام نقاط تهران به جز کمربند ممنوع می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: کار ساختمانی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در کل شهر تهران به ویژه در شریان ها و بزرگراه های اصلی ممنوع است و پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه کار ساختمانی و خاکبرداری و آسفالت را نمی دهد.

در نهایت ، وی از همه شهروندان خواست در حین اجرای محدودیت ها ، یعنی از ساعت 13 روز پنجشنبه ، به دور مجلس و معابر اطراف از جمله خیابان جمهوری ، مصطفی خمینی ، ابن سینا و محمد اسلام نروند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا