عمومی

بیشترین مصرف برق استان مربوط به گچساران است/ کمبود تولید داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار جمال معتمدی زاده بعد از ظهر چهارشنبه ، در حاشیه مراسم تجلیل و تقدیر از سران شرکت توزیع برق گچساران ، وی افزود: در حال حاضر .یکی آنچه تابستان امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد 440 مگابایت بود که معمولاً به دلیل نوع بارندگی در شهرهای گرمسیری بیشتر است و بیشترین مصرف برق استان در شهرستان گچساران به ثبت می رسد.

معتمدی زاده گفت: امسال میزان بارندگی نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته است و از سوی دیگر ذخیره آب سدها امسال نسبت به سالهای گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی افزود: رشد 10 درصدی مصرف در کشور منجر به افزایش مصرف شده است و همچنین گرمای زودرس و افزایش محسوس دما نسبت به سال های گذشته از دیگر عوامل افزایش مصرف است.

اکثریت مصرف برق استان مربوط به گچساران است / ما کمبود تولید داریم

معتمدی زاده گفت: در بحث تقاضای تولید و مصرف ، 12 هزار مگاوات کمبود تولید در کشور داریم و این کمبود باید به نوعی جبران شود.

وی افزود: در صورت عدم جبران خسارت ، ناچاریم به دلیل عدم تولید ، وقفه های ناخواسته ایجاد کنیم.

معتمدی زاده با اشاره به پیک بار ، خاطرنشان کرد: در بحث مدیریت بار و مدیریت مصرف ، پیک از ساعت 13:00 تا 18:00 در روز و از 20:00 تا 24:00 شب است.

معتمدی زاده به اقدامات اعمال شده در مدیریت مصرف اشاره کرد و گفت: برای مدیریت مصرف چاه های کشاورزی ، پمپ های کشاورزی و صنایع ، محدودیت بار را در ساعات اوج اعمال می کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: در مورد روشنایی راهروها ، بین چراغ راهروهای شهری و حومه سوئیچ شد.

وی گفت: “ما گرفتگی های گسترده ای در روستاها نداشتیم.” اما مأموریت اصلی ما حذف هزینه های خانوار نیست. “

معتمدی زاده افزود: مطالبات شرکت توزیع برق استان 145 میلیارد تن است که بیشتر آن مربوط به ساختمان های اداری است.

وی با اشاره به اینکه طول شبکه برق استان 3500 کیلومتر است ، تصریح کرد: 1500 کیلومتر میزان برق کابلی است که باید تا پایان امسال حفظ شود تا به شبکه کابلی خود تبدیل شود.

معتمدی زاده کاهش سرقت ها ، کاهش تلفات انرژی ، جلوگیری از نوسانات و تامین برق پایدار را از مهمترین مزیت های پروژه تبدیل شبکه های کابلی به کابل های برق عنوان کرد.

وی گفت: از ابتدای سال ، ما وظیفه ای را برای مناطق تعیین کرده ایم که تا پایان سال 1400 شبکه های کابلی حذف شده و به کابل های خود تبدیل می شوند ، که شامل ثبات شبکه و کاهش افت ولتاژ و نسبی می شود. رضایت مشتری. “

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: در برنامه کاری خود باید شبکه برق 250 روستای استان را اصلاح و بهینه کنیم ، این پروژه برای مدیریت و تثبیت برق با 70 میلیارد تن در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد. “

اکثریت مصرف برق استان مربوط به گچساران است / ما کمبود تولید داریم

وی تصریح کرد: امسال برای تثبیت شبکه 2 پست برق در سطح شهر مانند نصب شده است.

معتمدی زاده گفت: کهگیلویه و بویراحمد 272 هزار مشترک دارد که 100 هزار مشترک از مزایای برق امید برخوردار هستند.

معتمدی زاده گفت: در این زمینه مشترکان به سه دسته مصرف کم ، مصرف خوب و مصرف زیاد تقسیم می شوند که قیمت برق مصرفی گروه کم مصرف با 100 درصد تخفیف محاسبه می شود ، یعنی. رایگان. “

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در این مراسم از خدمات علی روانگرد تقدیر شد ، مدیر سابق شرکت توزیع برق گچساران و بهزاد زمانی پور به عنوان مدیر جدید این شرکت در گچساران معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا