عمومی

خبرنگار بهتر از فیزیوتراپ برای اصلاح طرز نشستن!  

خوب آیا تپانچه با ظاهر خراشیده شبیه افتخار ما نیست که ما آن را “افتخار” می نامیم!؟ از سوی دیگر؛ آیا “ماه” با همه فراز و نشیب هایش شبیه افتخار ماست که ما آن را “دیسک ماه” می نامیم؟ در طول داستان باید گفت ؛ خاصیت درمانی “ماه” ارتفاع “قرص استامینوفن” است که شایسته عنوان “قرص” است؟! بنابراین ، بر این اساس ، هنگامی که می توانید بین گوزن ارتباط برقرار کنید. پروانه؛ با یکی از عزیزان خود غزال یا حیوان دیگری بسازید و اجازه دهید ملت از نگرانی ها خلاص شوند!

اما در مورد “قلم و تفنگ” ، این داستان مربوط و مرتبط با قلب شما است و در مورد همه موارد بالا مستقیم و روشن است! چطور هستید؟ بدین ترتیب:

خبرنگار تک تیرانداز بدون درد و خونریزی

شما بهتر از من می دانید ؛ اسلحه هر کسی باشد ، تعیین کننده می شود. یعنی حرف اول و آخر را یک فرد مسلح می گوید! خوب خبرنگار با قلم ؛ او کلمات خود را روی صندلی می گذارد ، اما نه با تیراندازی. اما با منطق دلسوزی و البته بدون درد و خونریزی!

آره؛ مخاطبان خبرنگار معمولاً برای پذیرایی به جای انتقال ، دست می زنند. او کلمه حقیقت را مطرح و قبول می کند ، که قابل قبول است! خوب حالا فهمیدید چرا به قلم اسلحه می گویند و به سلاح نیز می گویند: افتخار؟ به طور کلی ، آیا شما شخص درست و شفا دهنده ای را می شناسید که تسلیم افتخار خود نمی شود؟ اگر آن را دیده اید ، شکسته قلم او را ندیده اید؟ به امید اینکه حتی یک قلم هم نشکنید!

– ریختن پای روی آب ؛ ریختن خون روی زمین

اگر جنایتکاران را با سلاح هدف قرار ندهید ، آنها شما را خرد نخواهند کرد. البته ، در مثل و در غیاب برخی از کارکنان ما ، که نمره آنها همیشه بیست بوده است ، مجادله ای وجود ندارد. بر این اساس ، اگر شما نوک قلم خود را از برخی کارمندان برنمی دارید ، آنها هیچ کاری برای شما انجام نمی دهند مگر خرد کردن تره فرنگی! روانشناسان در تحقیقی گفتند ؛ ترسی که مسئولان از ریختن خون خود روی آب دارند کمتر از ترس ریختن خون آنها بر روی زمین نیست!

گزارشگری بهتر از فیزیوتراپیست

قلم نه تنها افکار را صاف و بازیابی می کند ، بلکه آناتومی بدن را نیز صاف می کند.یعنی قلم را طوری ساخته که حالت نشسته آنها محکم و محکم باشد (درست مانند زمانی که در مقابل رئیس خود می نشینند)!

در عین حال ، مگر اینکه خداوند متعال فرمود: راهبه و قلم! آیا واحد نان قرص نیست؟ به طور کلی ، آیا همه این علائم و مهره ها برای شباهت یک تبلت و یک قلم کافی نیست؟ – شفاف سازی با قلم مانند ماه

اما شباهت قلم با ماه چیست؟ قلم می تواند فضای جامعه را شفاف و شفاف کند ، و در نتیجه موارد به اصطلاح مدرن از فضای مجازی و خلق و خوی محافظت می کنند ، درست مانند ماه شب چهاردهم ، که تاریکی را روشن می کند و ما را از سرگردانی ها رها می کند. نشسته!

البته ، من دقیقاً نمی دانم چرا من برای برقراری ارتباطات زیاد تلاش کردم ، اما می توانیم آرزو کنیم روزنامه نگاران بهتر از آنچه هست با مقامات ارتباط برقرار کنند ، زیرا همانطور که گفته شد ، این یکی از لوازم جانبی و به عبارت دیگر ، شفافیت روزنامه نگاران است! البته اگر کسی مشکل خاصی با شفافیت نداشته باشد!

– گزارشگرانی که خود شدند: اخبار!

بنابراین به این مفسران باهوش تبریک می گویم ، اما بدون تزریق واکسن فاجعه. درود بر ما ، کسانی که ما را در برابر افراد خسته محافظت می کنند و فضای جامعه را از خطرات فرهنگی حفظ می کنند … کسانی که بیش از یک بار در معرض خطر هستند و درد و دل زیادی دارند. او به آنها سوگند یاد می کند و خبرنگاران اخیر را که به تصادف اتوبوس رفته بودند به یاد می آورد تا خبر روز باشد!

* چاپ شده در خبرگزاری مجله زنده خبری

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا