عمومی

پشت پرده جدایی جواد نکونام از فولاد

جواد نکونام به همین راحتی از فولاد جدا شد. او که توانست این تیم را قهرمان جام حذفی ایران کند ، با تصمیم هیات مدیره فولاد کنار گذاشته شد تا نیمکت آنها به “عبدالله ویسی” برسد.

به گزارش مجله زنده خبری ، “مجله زنده خبری” در ادامه نوشت: نکونام دیروز در واکنشی مبهم گفت: “می دانم که سوالات زیادی از طرفداران وجود دارد ، اما اکنون زمان صحبت در مورد آن نیست.” فولاد یک لحظه مهم است و همه باید پشتیبانی. “

واقعاً در این باشگاه چه گذشت؟ چرا آنها نکونام موفق را اخراج کردند و ویسی را پس از شکست در خیبر هورام آباد به لیگ اول بردند؟

جزئیات جدایی

عبدالله ویسی مدتی پیش به اقوام خود در اهواز گفته بود که او در فصل جدید سرمربی فولاد خوزستان است. او حتی می دانست که سعید آذری در پایان فصل اخراج می شود. بنابراین ، وقتی حمیدرضا گرشاسبی هفته گذشته ویسی را بدون ملاقات با نکونام به دفتر خود دعوت کرد ، می توان تصور کرد که موضوع به پایان رسیده است.

داستان نکونام و فولاد به طرز عجیبی به پایان رسید. باشگاه در طول فصل با او مذاکره نمی کند ، اگرچه او می داند که قرارداد مدیر موفق او رو به پایان است. یکشنبه گذشته ، گرشاسبی سرانجام با نکونام تماس گرفت تا “برای ملاقات به تهران بیاید”. اگرچه در شمال کشور ، نکونام عازم تهران است تا در جلسه ای با وکیل خود شرکت کند. در طول جلسه دو ساعته ، نکونام لیستی از خریدها و گردشها ، علاوه بر برنامه اردوی پیش فصل ، و همچنین توضیحات فنی فصل جدید را به گرشاسبی ، مدیرعامل و رضایی ، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ، ارائه کرد. او حتی در این جلسه تاکید کرد که زبیر نیکونفس ، عارف آغاسی ، صابر حردانی و پریرا در دسترس دیگر باشگاه ها هستند و نباید اجازه جدایی آنها را بدهند. گرشاسبی همچنین گفت که آنها در این زمینه سریع عمل خواهند کرد ، اما در یک چشم بر هم زدن آگاسی و نیکناف به استقلال پیوستند!

دو طرف همچنین مسائل مالی را مورد بحث قرار دادند. قرار بود گرشاسبی اخبار نهایی را در 48 ساعت آینده اعلام کند. از دوشنبه این هفته تا دوشنبه این هفته ، اما هیچ کس با نکونام و وکیلش تماس نگرفت. اگرچه وکیل مربی به گرشاسبی گفته بود که آنها می توانند در مورد اعداد به توافق برسند ، اما هنوز خبری از فولادی ها در دست نیست. پس از این اتفاق ، نکونام متوجه شد که شایعات درباره حضور ویسی و توافق او با این مربی کاملاً جدی است. هیئت مدیره فولاد روز دوشنبه این هفته تشکیل جلسه داد و مجدداً با نکونام تماس گرفت: “به جلسه نمی آیی؟” این مربی همچنین اعلام کرد که او هر کاری ممکن انجام داده است و اگر باشگاه واقعاً مایل به ادامه همکاری باشد ، می تواند با وکیل قانونی خود به توافق نهایی برسد. با این حال ، استیلرز اقدامی نکرد و در مقابل عبدالله ویسی را امضا کرد.

دیروز پس از انتشار این خبر در وب سایت رسمی باشگاه فولاد ، طرفداران این باشگاه علیه مدیریت و همچنین ویسی موضع گیری کردند. برای بسیاری از آنها مشخص نبود که چرا قرارداد نکونام با وجود قهرمانی تمدید نشد. سرمربی سابق فولاد دیروز در این مورد اظهار نظری نکرد ، اما مشخص بود که از این موضوع ناراحت است. گرشاسبی همچنین تصمیم گرفت با وجود فشار هواداران سکوت کند. در همین حال ، دیروز اعلام شد که لوچیانو پریرا نیز باشگاه فولاد را ترک کرده و به استقلال پیوسته است. چند بازیکن این باشگاه منتظر بودند تا تکلیف نکونام مشخص شود. با جدایی او ، آنها در آستانه خروج از باشگاه هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا