عمومی

۹ جاده خروجی به سمت شهرهای مجاور تهران از یکشنبه مسدود است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عادل مصدقی در گفت وگو با خبرنگار آنلاین ، در مورد انسداد خروجی های تهران اظهار داشت: 9 نقطه خروجی از استان تهران به دلیل منع آمد و شد ساعت 12 ظهر روز یکشنبه 24 مرداد مسدود شد.

وی ادامه داد: از ابتدای خروج برای بزرگراه تهران-شمال ، این مسیر با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروهای راهنمایی و رانندگی مسدود شده است. با توجه به اینکه تردد کامیون ها از بزرگراه تهران-شمال ممنوع است و بیشتر مسافران تردد می کنند ، تصمیم گرفتیم این محور را از انتهای بزرگراه همت و ابتدای اولین قطعه اتوبان تهران-شمال مسدود کنیم.

از روز یکشنبه 9 مسیر خروجی برای شهرهای نزدیک به تهران بسته شده است

مصدقی تاکید کرد: انسداد بزرگراه تهران-شمال قبل از عوارض انجام شده بود ، زیرا قبلاً جاده عوارضی را می بستیم. به دلیل طولانی بودن ورودی بزرگراه ، عوارض بزرگی ایجاد شده است ، بنابراین از همان ابتدای بزرگراه و در کنار اتوبان همت ، قسمت اول مسدود است.

بزرگراه تهران-ساوه و جاده قدیم ساوه مسدود است

معاون اداره کل حمل و نقل جاده ای استان تهران درباره سایر نقاطی که خروجی از پایتخت است و به سایر شهرها مسدود شده است ، گفت: است.

بزرگراه تهران-کوم از 65 کیلومتر به بعد مسدود است

وی ادامه داد: البته عوارض بزرگراه تهران-کوم به خودروهای عبوری هشدار می دهد. مسیر مسدود شد ، اما پلیس از 65 کیلومتری راهور اجازه ورود به منطقه حفاظت شده استان کوم را نداد و فقط اتوبوس ها و مسافران عمومی وسایل نقلیه اجازه ورود به منطقه حفاظت شده را داشتند. “کوم این بزرگراه را دارد.

مصدقی افزود: در 65 کیلومتری بزرگراه تهران-کوم ، مترو نعلبندون برای بازگشت خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است.

ورود خودروهای شخصی به بزرگراه قم-گرمسار و غدیر ممنوع شد

معاون وزیر راه اداره کل حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: خروجی دیگر استان تهران جاده قدیم تهران-کوم است که تنها کامیون ها می توانند از منطقه نعلبندان عبور کنند و حرکت خودروها به سمت کوم متوقف می شود. کنار جاده قدیم

وی یادآور شد: از چهارراه چرمشهر به ورامین و ورودی بزرگراه کوم-گرمسار نیوجرسی ، موانع فیزیکی دیگری برای جلوگیری از ورود خودروهای شخصی از بزرگراه حرم به حرم و همچنین در امتداد بزرگراه غدیر نصب شد.

حرکت از تهران به مشهد ممنوع است

مصدقی گفت: در ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی شریف آباد در بزرگراه تهران-مشهد ، خودروها جا نمانده بودند؛ همچنین در انتهای شهرک فیروزکوه ، از میدان امام خمینی (ره) تا مازندران ، ممنوعیت تردد در این شهر وضع شده است.

ورود به جاده هراز از منطقه مشاء ممنوع بود

معاون وزیر راه اداره کل حمل و نقل جاده ای استان تهران خواستار منع مجدد رفت و آمد خودروهای شخصی در تقاطع شهر البرز و منطقه ماشا شد و گفت: خودروهای شخصی با شماره ثبت در تهران قادر به ترک هراز این منطقه نیست.

مسدود شدن ورودی های لواسانات صبح امروز

وی خاطرنشان کرد: از صبح امروز مقرر شد ورود به شهرک لواسانات از منطقه کوچکک ممنوع شود و این ممنوعیت طبق تصمیم مقامات محلی آن شهر اجرا شد.

مصدقی تأکید کرد: همه رستوران ها و مراکز تفریحی محدود به منطقه لواسانات بسته شده و با کمک پلیس راهور ، ورود خودروهای تهران از تهران ممنوع است ، اما افراد محلی اجازه ورود دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا