حوادث و رویدادها

اضافه شدن ۲۶ مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر تهران+ اسامی و نشانی

معاون آمادگی ، مدیریت و حفاظت غیرعامل سازمان شهرداری برای پیشگیری و مدیریت بحران از اضافه شدن 26 مرکز واکسیناسیون ثابت ، سیار و ویژه کرونا در تهران خبر داد.

اسماعیل سلیمی در گفت وگو با مجله زنده خبری وی با اشاره به جلسه ستاد مدیریت بحران تاج در شهرداری تهران گفت: مقرر شد 26 مرکز جدید شامل 10 مرکز سیار ، سه مرکز خودرو و 13 مرکز واکسیناسیون تاج ثابت به این ظرفیت اضافه شود. پایگاه های واکسیناسیون شهرداری و مراکز تهران ..

وی گفت این مراکز علاوه بر مراکز قبلی است که توسط سازمان پیشگیری و مدیریت واکسن تهران برای واکسیناسیون به ستاد ملی واکسیناسیون تاج ارائه شده است. واکسن نیز باید کاهش یابد.

سلیمی با بیان اینکه این واکسن به عموم مردم در مراکز تزریق می شود ، افزود: این 26 مرکز از اولین پنجشنبه ماه اکتبر شروع به کار می کنند.

به گفته معاون آماده سازی ، مدیریت و حفاظت غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در تهران ، ساعت کار این مراکز از ساعت 8 صبح است و تا 20 شب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برآورد ما این است که با افزایش این پایه ، میزان و ظرفیت تزریق واکسن 300 هزار دوز در تهران افزایش می یابد.

سلیمی درباره تعداد کل پایگاه های واکسیناسیون متعلق به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران گفت: شهرداری تهران تاکنون 43 پایگاه واکسیناسیون اختصاص داده است. از فردا 26 پایگاه جدید به این مراکز اضافه شده است و ما نیز در ساخت و تجهیز 9 پایگاه مشارکت داشته ایم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا