عمومی

پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال علامه حسن‌زاده آملی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله زنده خبری ،
متن پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح زیر است:

به نام خدا
ما طرفدار خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم
کسانی که می گویند: پروردگارا!

وفات حضرت علامه ، آیت الله آقای حسن زاده آملی رضوان خدای متعال ، باعث تأسف و تأثر عمیق من شد.

مرحوم علامه ، مرحوم آیت الله حسن زاده آملی ، عارف و فیلسوف برجسته و منحصر به فرد زمان ما و یکی از گنجینه ها و افتخارات ارزشمند جهان اسلام بود که در خدمت اسلام ناب و انقلاب و شادی و برکت زندگی کرد. حوزه های علمیه و ترویج فرهنگ و فرهنگ اسلامی. البیت. آنها پاکسازی صلح را برای همه آنها صرف کردند و پس از یک عمر مبارزه و پشت سر گذاشتن آثار مختلف ارزشمند و ماندگار علمی و توحیدی و تربیت بسیاری از دانش آموزان ، به ملاقات خدا پیوستند.

او یکی از آن مقدسین الهی بود که برای ارتباط با منبع نور ، جهان را در برابر چشم آنها کوچک کرده بود. این راز برخورد با معرفت شهودی روح و آشنایی تشنه دانش الهی با این حقیقت بزرگ بود.

با صحبت از رابانال ، قوم خدا با تمام وجود و پشتکار خود در این راه ، محل فرود فرشتگان و مژده آنها می شوند: توبا لهام و توبا لاما.

این ضایعه را در حضور حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا ، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام ، حوزه های علمیه ، جهان اسلام ، ملت شریف ایران بویژه شهدای مازندران و دار به مولام تقدیم می کنم. -ul-Momenin ، Amol ، ارادتمندان ، دانش آموزان و بستگان ، به ویژه بات M مکرم. تسلیت می گویم و از خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر بزرگ خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا