استانی

آموزش بیش از ۲۲۰۰ سرباز در طرح جامع “سرباز مهارت”

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی شهید بهشتی از آموزش بیش از 2200 نفر از نیروهای مسلح برای مرحله سوم طرح “مهارتها” در جهاد دانشگاهی شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی شهید بهشتی ، آقای محمدحسن توکل معاون آموزشی این واحد با اشاره به توافقنامه همکاری بین دانشگاه جهاد شهید بهشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان استان تهران.: در نیمه اول سال 1400 ، بیش از 2200 نفر از نیروهای مسلح در مرحله سوم پروژه سرباز مهارتها توسط معاون آموزشی وزارت جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی آموزش دیدند.

وی با اشاره به اینکه جوانان سرمایه ملی و نیروی اصلی توسعه کشور هستند و در اهمیت نسل جوان و نقش جوانان در توسعه کشور ، مقام معظم رهبری بر جوانان به عنوان محور دستیابی تأکید کردند. یک نظام پیچیده اسلامی هدایت به سمتی که با تکیه بر توانمندسازی نسل جوان ، زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم می کند. در این راستا ، برنامه جامع سرباز واجد شرایط با هدف گذراندن دوره های آموزشی مهارتهای زندگی و مهارتهای اشتغال عمومی و کارآفرینی در حین خدمت در ارتش ، برای گذران زندگی ، آموزشهای لازم را برای ورود به عرصه کار ارائه می دهد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ، در مرحله سوم این پروژه آموزش کارکنان وظیفه با ارائه کتاب و محتوای آموزشی و جلسات حضوری انجام می شود. حل مشکلات با رعایت فاصله اجتماعی “

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی شهید بهشتی افزود: این دوره های آموزشی تا پایان سال 1400 به طول می انجامد و هر ماه برای سربازان مستقر در مرکز آموزشی “01 شهیدان فرزادایا” برگزار می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا