عمومی

امکان واکسیناسیون روزانه ۵۰ هزار نفر در کرمان وجود دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی زینی وند بعد از ظهر شنبه در نشست رهبری تاج استان با تبریک هفته تعاون و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضوی گفت: “.

زینی و گفتن اینکه واکسیناسیون مانع از شیوع بیماری نمی شود و فقط مرگ و میر آن را کاهش می دهد صلح وی گفت: روند کاهشی تعداد بیماران نباید منجر به عادی شدن بین افراد شود و باید مراقب باشیم تا کنترل خود را از دست ندهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت تزریق واکسن در استان 30 هزار دوز در روز است که می توانیم آن را در یک تا دو روز آینده به 50 هزار دوز در روز افزایش دهیم.

استاندار کرمان در مورد بازسازی مدارس گفت: پیشنهاد من این است که با توجه به وضعیت فعلی روستاها و زیرساخت هایی که سال گذشته در فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان ایجاد شد ، کلاس ها به تعداد کم یا نوبت برگزار شود. “15 نفر بصورت حضوری و 15 نفر مجازی که روزانه یا هفتگی جابجا می شوند.

زینی و وی ادامه داد: کمیسیونی برای بررسی پیشنهادها ، شرایط و ضوابط مدارس و دانشگاه ها با حضور مسئولان استانی تشکیل شده و در صورت اجماع تاریخ و شرایط بازگشایی توسط ستاد ملی اعلام می شود.

وی در مورد کار از راه دور کارکنان آموزشی گفت: با توجه به اینکه تقریباً مانند سال گذشته امکان بازگشایی مدارس وجود دارد ، بنابراین تا زمان حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس اعلام نشود ، آموزش و پرورش باید تدابیری اتخاذ کند تا مزایای استفاده از راه دور را به حداکثر برساند. کارکنان ” و من دارم.

استاندار کرمان در مورد از سرگیری دانشگاه ها گفت: در صورت رسیدن حد نصاب واکسیناسیون به حد نصاب ، اساتید و دانشجویان دانشگاه می توانند فعال باشند و به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، کارت دانشجویی معیار خوبی برای واکسیناسیون دانش آموزان “

زینی و همچنین ادامه می دهد: برنامه ای برای واکسیناسیون اتباع خارجی مورد نیاز است برنامه ریزی بیایید مراقب باشیم که به مردم و شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی در حومه شهر که به منظور وارد کردن واکسن و باقی مابقی پس از واکسیناسیون کارکنان خود ، به مراکز واکسیناسیون صدمه نزنند ، آسیبی نرساند.

وی همچنین در رابطه با مراسم اربعین گفت: تاکنون ستاد ملی کرونا با اطمینان اعلام کرده است که برای دریافت دو دوز واکسن کرونا لازم است در مراسم اربعین شرکت کنید ، اما عراق هنوز نظر خود را اعلام نکرده است.

فرماندار در پاسخ به سوالی مبنی بر از سرگیری اصناف گفت: من با احیای مجدد اصناف با احتیاط زیاد و بازرسی های مداوم مخالف نیستم ، اما در این زمینه ما باید زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی باشیم که باعث عادی سازی در بین مردم. “بسیار شکننده است.

زینی و وی گفت: کارخانه های اکسیژن باید برای بحران آماده شوند. “با تکمیل زیرساخت ها و تأمین منابع این کارخانه ها ، ما باید ظرفیت تولید را از حداکثر 72 تن اکسیژن در روز به 80 تن افزایش دهیم ، به طوری که در صورت بروز بحران ، اکسیژن باید وارد شود.” استان ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا