حوادث و رویدادها

۳ پایگاه مدیریت بحران تهران همچنان در اختیار ستادکرونا به عنوان نقاهتگاه

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران با اشاره به ارائه 28 پایگاه مدیریت بحران برای واکسیناسیون تاج در تهران ، گفت: در حال حاضر این تعداد فعال است و در صورت لزوم و درخواست وزارت بهداشت ، واکسیناسیون پایگاه های بیشتری انجام می شود. به این شماره اضافه شد

به گزارش مجله زنده خبری ، رضا کرمی محمدی در این باره گفت: سال گذشته سه پایگاه بحرانی برای بهبود بیماران کرونری در اختیار ستاد کرونا قرار گرفت اما تنها در موج دوم شیوع ویروس کرونا ، برخی از این پایگاه ها مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: این پایگاه ها هنوز متعلق به مقر تاج است.

وی در پاسخ به این پرسش که چند داوطلب از خانه پایداری و ایمنی در مراکز واکسیناسیون کار می کنند ، گفت: بیش از 100 هزار داوطلب از خانه پایداری آمادگی خود را برای خدمت در مراکز واکسیناسیون به سازمان مدیریت بحران اعلام کرده اند. در نامه ای ، این سازمان اسامی نیروهای داوطلب در مقر کرونا و دفتر استاندار تهران را اعلام کرد. البته طبق گزارشات تنها برخی از این نیروهای داوطلب فعال هستند.

به گزارش شهرستان ، کرمی محمدی در پاسخ به این س whetherال که آیا عدم استفاده از امکانات بحرانی مختص شرایط بحرانی منجر به انقضاء آنها می شود یا خیر؟ وی توضیح داد: اکثر وسایل موجود در پایه ها نمی توانند در میان مدت فرسوده شوند ، سایر تجهیزات مانند ماسک ، چادر و … در صورت سایش یا نشت به طور مداوم برای جایگزینی حساب می شود. به طور کلی ، تجهیزات موجود در پایگاه های مدیریت بحران بر اساس بودجه ای که شورای اسلامی شهر تهران اختصاص داده و طبق برنامه ای دقیق ، مرتباً در حال تعمیر و به روز رسانی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا