عمومی

دیگر مانند فتحعلی اویسی پیدا نمی‌شود

“علاقه جو دوسر به طنز آنقدر زیاد بود که تهیه کنندگانش او را به سمت کمدی سوق دادند. در حالی که صورت ، قد و قد او مناسب فیلم های جدی و کارت های خشن و منفی بود … خدا رحمتش کند. “بسیار تلخ است که مردی که بخشی از خاطرات آدم را ایجاد کرد دیگر در جهان نیست و این بسیار تأسف آور است زیرا دیگر نمی توان مانند او را پیدا کرد.”

به گزارش مجله زنده خبری ، بازیگر و کارگردان کاظم حاجیرزاد در یادداشت شفاهی در مجله زنده خبری وی در مورد مرگ فتحعلی اوسی گفت: «فتحعلی اوسی ، شوخ و محبوب ، شوخ و شاد ، از هر فرصتی برای خنداندن دیگران استفاده کرد. اولویت او جذاب و شاداب ساختن محیط کار بود.

علاقه اوتس به طنز آنقدر زیاد بود که تهیه کنندگانش او را به سمت کمدی سوق دادند. در حالی که چهره ، قد و قد او برای فیلم های جدی و نقشه های خشن و منفی مناسب بود. گاهی اوقات از نقش شرورانی در تگزاس که به صورت هفتگی عکاسی می کردند ، خوشش می آمد ، اما به دلیل شخصیت و شخصیت اخلاقی اش که شامل عشق ، صمیمیت و وفاداری بود ، جذب کمدی شد.

کارگردانان خوب می دانستند به چه کسی مراجعه کنند. هنرمندی که همیشه مملو از شوخی ، خنده و شوخی است و هنر او مسلم نیست ، چرا وارد ژانر کمدی نمی شود؟

همان کنایه هایی که فتحعلی اوسی در زندگی خود داشت در تلویزیون نشان داده شد. او نه تنها خیلی خوب می خندید و دیگران را می خنداند ، بلکه صدای زیبایی هم داشت. آواز او مثل واگن بود. واگنر خواننده موسیقی پاپ بود و آقای اوسی آثار واگنر را در دوران دانشجویی در ایران و ایالات متحده می خواند و صدای او بسیار شبیه صدای او بود.

او واقعاً آثار کم نظیر خود را در آثار کمدی به جا گذاشته است. چیزی که در مورد این هنرمند جالب است توانایی او در بازی در ژانرهای مختلف است. او هم کمدی و هم تاریخ مذهبی بازی کرد. نقش او در “تنهاترین فرمانده” و “استان عشق” فراموش نخواهد شد. همانطور که هنر او در “داشتن و داشتن” و “شهر زیبا” بی توجه نمی ماند.

خدا بیامرزدش. “بسیار تلخ است که مردی که بخشی از خاطرات آدم را ایجاد کرد دیگر در جهان نیست و این بسیار تأسف آور است زیرا دیگر نمی توان مانند او را پیدا کرد.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا