استانی

تاکید نماینده مجلس بر تبدیل الیگودرز به شهر تمام الکترونیک

به گزارش مجله زنده خبری لرستان ؛ محمد هدابحسی در این باره گفت: “کار سخت ، بزرگ ، ارزشمند و البته مهم ، که نه تنها به دلیل فضای مجازی دانش آموزان ، بلکه آنتن تلفن همراه اول و اینترنت نیز گاهی اوقات جان چندین نفر را نجات می دهد. کار ارتباطات و فناوری “اطلاعات اینجا روشن است.

رئیس فراکسیون توسعه متوازن مجلس شورای اسلامی توسعه اسلامی گفت: البته کارهای ارتباطی زیادی در شهرستان الیگودرز انجام می شود و نیاز به پوشش تلفن و تلفن همراه اول بسیار مهم و اساسی است.

خدابخشی از عملکرد ضعیف ایرانسل در الیگودرز انتقاد کرد و گفت: عملکرد ایرانسل در این شهر بسیار بد است متأسفانه در جاهایی که ایرانسل کار کرده نارضایتی زیادی وجود دارد ، بنابراین مردم از این اپراتور اصلا راضی نیستند.

وی خواستار حل مشکل ارتباطی خامه پایین ، دره چاه ، شاپورآباد ، سد بختیاری ، سراب دستگرد ، فیروزآباد ، فهره ، گندمینه ، گیگان ، خاکباد ، گل زرد ، باغ ، جوزیر ، اردودار ، موس ، گل یار ، کدیورها و دیگران. وی تاکید کرد: عمده مشکلات حوزه ارتباطات در الیگودرز در روستاها است و ما نیازمند تلاش ، برنامه ریزی ، پیگیری و رایزنی های وزارتخانه در بحث جمع آوری کمک ها هستیم.

هدابحسی که از استراتژی توسعه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مدیران مربوطه ، فرماندار الیگودرز ، اعضای شورای روستا ، مردم و رسانه ها تا پاسی از شب انتقاد کرد ، تاکید کرد: در ارائه خدمات بهتر به از مردم ارزشمند شهرستان الیگودرز ، بنابراین از مدیران منطقه و شهر می خواهم که موانع و مشکلات توسعه کلی را در این شهر برطرف کنند.

وی گفت: در سطح ملی ، توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات را برای خدمات شایسته به مردم دنبال می کنم.

48

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا