حوادث و رویدادها

خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است/ بیشترین قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می‌گیرد

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه برنامه مقابله با تیراندازی هفته آینده بر اساس درخواست مردم اجرا می شود ، گفت: این یک شغل نیست و ما با متخلفان از قانون برخورد جدی داریم.

به گزارش مجله زنده خبری ، سردار قاسم رضایی در مراسم افتتاح مرکز نظارت هوشمند بر فرایندهای تجاری پلیس گمرک ، هدف پلیس امنیت اقتصادی از برخورد با گروه های قاچاق به ویژه در پایگاه های رسمی را عنوان کرد و گفت: اقتصاد به طور چشمگیری کاهش می یابد

وی با اشاره به اینکه ارزیابی ها نشان می دهد که بیشتر قاچاق کالا از منابع رسمی انجام می شود ، افزود: امروز موضوع نظارت هوشمند پلیس بر روند تجارت گمرک باز شد.

وی با تأکید بر اینکه برخی مقررات و قوانین نیازی به بازدارندگی ندارند و نیاز به اصلاح یا اصلاح دارند ، تصریح کرد: مقامات باید برای رفع ضعف قانون وارد شوند ، پلیس از دریانوردان و دریانوردان حمایت می کند و مقامات مرزی بارها اعلام کرده اند که اجرای آنها با مرز کامل شده است. نگهبانان. کارکنان

سردار رضایی با بیان اینکه پلیس در انجام مأموریت های محوله قانون را با اشراف اطلاعاتی اعمال می کند و روح محافظه کاری و آرامش معنا ندارد ، افزود: از پایگاه داده گسترده و سیستم های هوشمند ، نظارت بر اطلاعات سایر دستگاه های مسئول کامل است.

این افسر ارشد پلیس با بیان اینکه استقرار پلیس در گمرک باعث تقویت اداره مبارزه با فساد می شود ، افزود: کار پلیس امنیت اقتصادی بسیار خوب و شایسته ارزیابی است ، اما از این پس پلیس باید هر ماه پیشرفت خود را گزارش دهد. به وی افزود: “به گونه ای که ما به زودی شاهد پیشرفت چشمگیر و نادیده گرفتن ماموریت های محوله به صورت ماهانه خواهیم بود.

جانشین فرمانده ناجا گفت: همانطور که ما برای آزادسازی مناطق اشغالی تا شهادت می جنگیم ، امروز اهمیتی ندارد ، مبارزه با قاچاق وظیفه ماست ، اما ابزار و زیرساخت های آن باید فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از پلیس امنیت اقتصادی واقع در گمرک باید به نفع کارشناسان اتاق فکر هوشمند و هدفمند عمل کند ، گفت: البته با بسیج پایگاه داده با دستگاه های دیگر ، این مشکل منجر به نتیجه گیری می شود. این است که علاوه بر این ، کسانی که مسئول نظارت هوشمند پلیس هستند باید بر جغرافیای سرزمینی خود کنترل کافی داشته باشند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: نتیجه کار باید در وضعیت بازار ، به ویژه در بخش تولید ، قابل مشاهده و ملموس باشد و نه تنها در گمرک ، که همانطور که گفته شد ، با مسئولیت سایر دستگاهها ، به ویژه هنگام بحث غنی سازی داده ها وی افزود: اگر سایر دستگاه ها در این زمینه همکاری نکنند ، قطعاً باید در قبال نظام و بیت المال پاسخگو باشند و این درخواست از سوی پلیس درست و جدی است.

به گزارش وب سایت پلیس ، وی با اشاره به اینکه نقش پلیس در تأمین امنیت اقتصادی مانند لوکوموتیو است که با نصب و کارکرد هدفمند و صحیح کلیه دستگاهها و موسسات مسئول و استفاده از تمام ظرفیتهای موجود تضمین می شود ، افزود: بستر مناسبی فراهم شده است که منجر به گسترش صلح اقتصادی در جامعه می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا