عمومی

دشمن در حال عقب نشینی/ فضای سیاسی کشور امیدبخش است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرلشکر حسین سلامی دوشنبه شب در مراسم افتتاح پروژه های آبرسانی به 63 روستای استان کرمان اظهار داشت: ما کرمان را به نام شهیدان والا و سرافراز وی می شناسیم. شهدایی که نامشان در زمین و آسمان جاودانه است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ادامه داد: کرمان مکانی است که در آن مرد افسانه ای و آسمانی پرورش یافت ، او 40 سال لباس نظامی خود را از تن بیرون نکرد و شمشیر مبارزه همیشه به کمر او بسته می شد. هر کجا که دشمنان اسلام و مسلمانان و دشمنان ایران خود را برای جنگ آماده می کردند ، او در دل میدان و در وسط نبرد بود.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن او را به خوبی می شناخت و ضربات او را درک کرده و به او ایمان داشت. او .O افرادی بودند که دشمن او نیز آنها را ستایش و تحسین می کرد.

وی گفت: دشمن در برابر شجاعت و جوانمردی شهید سلیمانی سر تعظیم فرود آورد. با این وجود ، هر کتاب و مقاله ای که نوشته شود ، درباره عظمت ، عظمت ، جلال ، عظمت ، قدرت و شجاعت این مرد می نویسند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حسادتش ابوالفضلی بود ، هم رزمنده و هم آبدان. او نمی تواند جابجایی مسلمانان بر روی زمین را توسط مشرکان تحمل کند ، نمی تواند تخریب خانه های مسلمانان بر آنها را بپذیرد. او جنگید تا اینکه دشمن را با شکست بیرون راند و نمونه کاملی از دستیار مظلومان بود که از سرزمین کرمان برخاسته بودند.

وی گفت: او افتخار ایران ، اسلام و بشریت بود؛ امروز ما از جمله افرادی هستیم که علم و نشانه دارند وفاداری آنها حاج قاسم حضور دارد صبح؛ علت و علت مردم کرمان مقاومت حاج قاسم است.

تکمیل…

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا