عمومی

ساخت زیردریایی‌های جدید در کلاس جماران و سهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله زنده خبری ،
دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره عملیات اسکورت ناوگان 77 گفت: بر اساس تقویت دیپلماسی دفاعی و تماس با کشورهای برادر و دوست ، با هماهنگی وزارت امور خارجه و سفیر ایران در عمان ، از ناوگان 77 در بندر عمان “و هنوز آنجاست.

وی با اشاره به دزدی دریایی توسط دزدان دریایی ایران گفت: “اولویت ما حفظ امنیت خطوط کشتیرانی است.” به ویژه خطوط داخلی ، کشتی ها و نفتکش ها ، تا زمانی که تجارت ایرانی-اسلامی با موفقیت شکل گرفته و از این نظر ما منطقه را آلوده می دانیم.

ایران افزود: «خلیج عدن از نظر وجود قایق های دزدان دریایی و تروریسم دریایی آلوده و خطرناک است و ما سعی می کنیم در زمانی که عزیزانمان تهدید می شوند حضور داشته باشیم و در عملیات اخیر ما به سرعت حضور داشتیم و ما با قایق های تهدید آمیز مواجه شدیم.

وی گفت: “در این شرایط ، ما عمدتا سعی می کنیم این قایق ها را از منطقه دور کرده و امنیت را حفظ کنیم.” چشم انداز ما یک رویارویی مخرب نیست. مگر اینکه به حرف ما گوش دهند و به رفتار و حرکاتی که در ناوگان می بینند توجه کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز بر اساس سیاست ها و اقدامات اعلام شده ، موفق شدیم بر افتخار ایستاده و از تجهیزات پیشرفته با قدرت داخلی استفاده کنیم ، گفت: دستاوردهای امروز ما در زمینه زیردریایی ها استفاده می شود و به زودی جدید زیردریایی در ما دست ساز ساخته ایم.

ایران همچنین از تولید آتی ناوشکن های سنگین خبر داد و گفت: کلاس جماران و سهند نیز در قالب چندین ناوشکن در حال ساخت است و در ماه های آینده اخبار را ارائه می دهیم.

وی ادامه داد: با همدلی و دریافت کلیه سفارشات ، مسیر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تعیین می کنیم و امیدواریم این پرچم مقدس را به صاحب اصلی تحویل دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا