فرهنگ و هنر

سردار جلالی: آمریکا از تقابل نظامی با جمهوری اسلامی در هر شرایطی پرهیز می‌کند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دستاوردهای دفاعی ما باعث شده که آمریکا در هر شرایطی از رویارویی نظامی با جمهوری اسلامی پرهیز کند اما در جنگ ترکیبی تلاش می کند تا علیه کشورمان وارد عمل شود.

به گزارش مجله زنده خبری، سردار گلمرضا جلالی در دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی با اشاره به برنامه ها و راهبردهای دشمن، اظهار کرد: تدابیر مقام معظم رهبری و دستاوردهای چشمگیر در عرصه دفاعی باعث شده که آمریکا در هر صورت از رویارویی نظامی با جمهوری اسلامی پرهیز کند. اما آنها سعی دارند در یک جنگ هیبریدی پس از جنگ، علیه کشور ما اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در این جنگ تلفیقی دشمن تمرکز خود را بر محورهای دفاعی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، رسانه ای و غیره قرار داده است، خاطرنشان کرد: وی تاکید کرد: دشمن در نهایت درصدد تضعیف سرمایه اجتماعی و حمایت مردمی از نظام است.

جلالی رسالت اصلی پدافند غیرعامل را ارتقای تاب آوری ملی کشور دانست و افزود: برای ارتقای توان بازدارندگی در برابر تهدیدات جدید و ترکیبی دشمن نیازمند یک سیستم پدافند منسجم، پویا و خلاق در بخش عمرانی هستیم.

آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به اینکه عمدتاً از ابتدای شکل گیری ماه شاهد دو نوع سیاست استکباری و سیاست الهی بوده ایم، تاکید کرد: در سیاست الهی، پیامبران سعی می کنند مردم را به سلاح ایمان مجهز کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم رکن دین در سیاست الهی و مردم پایه و اساس و قوام کشور هستند، گفت: دشمن در کمین است.»

این مرجع تقلید در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه کشور باید آنقدر قوی باشد که دشمن جرات تهدید کشور را نداشته باشد، گفت: پدافند غیرعامل باید در این راستا گام بردارد و هوشیارتر، هوشیارتر باشد. و قوی تر از قبل..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا