فرهنگ و هنر

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان «خودسیانی»

پیام تسلیت رئیس بنیاد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت بانو مجید و مومنه حاجی حنم ماه منیر موحدی والده سرافراز شهیدان ناصر، علی محمد و مسعود هودیانی از استان اصفهان را تسلیت گفت.

به گزارش ایثار، متن پیام سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:

ما طرفدار خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم
خانواده محترم شهدای گرانقدر ایثارگر
سلام

ایمان و فداکاری مادران بزرگوار شهدا که فرزندان عزیز خود را در راه پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های والای خدا و اسلام و انقلاب تقدیم کردند وصف ناپذیر است و نمی‌توان از صبر و شکیبایی زیبای این زنان وارسته و والا مقام قدردانی کرد.
درگذشت مجیده و مومنه بانو حاجیه حنم ماه منیر موحدی مادر شهیدان ناصر، علی محمد و مسعود هودیانی را به شما و خانواده محترم شهید پرور استان اصفهان تسلیت عرض می نمایم.
بی شک ایمان و اراده واقعی این شهدا ریشه در اعتقادات پاکی دارد که توسط پدر و مادر عزیزشان پرورش یافته است که نقش این بانوی بزرگوار در تربیت اسوه های جهاد و مقاومت در این میان بی بدیل است. البته از دست دادن مادر والامکامی که با شهادت فرزندان دلبندشان با سربلندی در راه این شهدای بزرگوار ایستادگی و استقامت می کنند بسیار غم انگیز است.
اینجانب از نظر ادب و ارادت به ساحت ایمان و مقام صبر ایشان ادای احترام نموده و از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم. امید است به فضل الهی و فرزندان شهیدشان مورد رحمت الهی قرار گیرند.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا