حوادث و رویدادها

کشف بیش از ۷۰۰۰ داروی غیرمجاز و قاچاق از خانه مدیر یک کانال تلگرامی

فرمانده ارشد پلیس تهران ، فاتا ، از کشف بیش از 7000 مواد مخدر غیرقانونی توسط یک فروشنده آنلاین مواد مخدر در فضای تلگرام خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، سرهنگ دیوید معظمی گودرزی در حاشیه دستگیری این مرد به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس فتا در جریان نظارت روزانه خود در فضای مجازی با یک کانال تلگرامی با بیش از 15000 دنبال کننده برای تبلیغ فروش انواع مواد مخدر مواجه شدند ، از جمله اینکه وی داروهای کمیاب و غیرقانونی را کشف کرده بود. به

وی با اشاره به تحقیقات دقیق ماموران پلیس فتا در این زمینه ، تصریح کرد: ماموران برای برقراری ارتباط با کانال این مدیر تلگرام از روش های مهندسی معکوس استفاده کردند و توانستند هویت این فرد و موقعیت یک ساختمان آپارتمانی در یک مناطق جنوبی تهران بودند.

گودرزی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با قوه قضائیه برای انجام مأموریت انجام شده است ، افزود: سرانجام دیروز مأموران به منزل این فرد رفتند و متهم را که مدیر این کانال تلگرامی بود دستگیر کردند.

رئیس پلیس تهران بزرگ فتا ادامه داد: همچنین در بازرسی از منزل متهم دستگیر شده بیش از 7000 نوع مواد مخدر کشف شد که بیشتر آنها منسوخ ، غیرقانونی و قاچاق بوده و مورد تایید سازمان غذا و دارو بوده است. وی گفت:

وی گفت که متهم به مقر پلیس منتقل شد و پس از تشکیل پرونده ، برای ادامه تحقیقات در خصوص جنایت به دادسرا فرستاده شد و افزود که تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر افراد درگیر در این پرونده همچنان در دستور کار است.

رئیس پلیس فتا در تهران با تاکید بر اینکه هرگونه خرید و فروش مواد مخدر در فضای مجازی ممنوع است ، افزود: پلیس در صورت برخورد با چنین مواردی برخورد می کند و شهروندان در صورت اطلاع به پلیس فتا گزارش می دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا