عمومی

۹ هزار موقوفه در مازندران سنددار شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خجت الاسلام ابراهیم حیدری روایت آفرینش در انجیل وی در حاشیه همایش متولیان خیرین مازندران در شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت:. از مازندران برای تسریع در اهداء کمکها. “بقیه ، شرایط و شرایط برای اجرای این اقدام مهم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 9000 کمک مالی که بیش از 50 درصد کمکهای مازندران را شامل می شود ، سند مالکیت یک صفحه ای صادر شده است ، افزود: امسال طرحی برای صدور سند مالکیت برای حدود 7000 کمک مالی به مازندران برنامه ریزی که به تدریج توسط سرویس اصلی ثبت اسناد و املاک استان در حال انجام است.

مدیرکل امور خیریه و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه کمتر از نیمی از کمکهای اهدایی در استان فاقد سند مالکیت یک صفحه ای هستند ، افزود: با این حال ، اکثر این کمکهای مالی در استان دارای سند همراه با جزوه ای است که در برنامه موجود است. برنامه ریزی تعداد کمکهای بدون سند مالکیت حداقل برای دو سال نشان داده می شود و عزم و اراده منتسب شدن.

حجت الاسلام حیدری ، سند متاسفم وی کمک های استان را یکی از اقدامات مهم و پیشگیرانه در جهت تجاوز و اخذ سود جهت تملک اراضی اهدایی عنوان کرد و گفت: متأسفانه در سال های اخیر پدیده شوم زمین خواری یکی از مشکلات جدی است. برخی از موسسات مرتبط در این زمینه. “این عمل باورنکردنی در حومه متوقف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا