اقتصادی

بازدید معاون وزیر راه از پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی بندرامام

مجله زنده خبری/ خوزستان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه های مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر در بندر امام خمینی (ره) بازدید کرد.

علی اکبر صفایی که برای بازدید از پروژه های عمرانی، عمرانی و سرمایه گذاری بندر امام خمینی (ره) به استان خوزستان سفر کرده است، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی از 4 پروژه مهم این سازمان بازدید کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، صفایی با همراهی اعضای شورای اجرایی و مدیریت کل سازمان از روند اجرا و پیشرفت چهار پروژه احداث شبکه گازرسانی، جاده کمربندی بندر امام به آبادان، زیرسازی رمپ و لوپ در خارج از کشور بازدید کرد. تقاطع همسطح و احداث بزرگراه.

قرار است معاون وزیر راه و شهرسازی در دومین روز سفر خود به خوزستان، علاوه بر بررسی روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره) به عنوان بندر کانونی تخلیه و بارگیری اولیه، فردا نیز در دستور کار قرار گیرد. کالاهای موجود در کشور، وضعیت پروژه های سرمایه گذاری را مورد بحث و بررسی قرار دهند. به بندر امام هم می رود.

با توجه به پروژه گازرسانی مجله زنده خبری با 30 درصد پیشرفت فیزیکی و به منظور کاهش آلاینده های زیست محیطی و افزایش رضایت سرمایه گذاران خصوصی، بندر امام به جاده کمربندی آبادان با 85 درصد پیشرفت به منظور تسهیل در مسیر ترانزیتی و ارتقای ضریب ایمنی. زیرسازی رمپ و تقاطع غیرهمسطح با 72 درصد پیشرفت فیزیکی و به منظور رفع ازدحام و افزایش ایمنی راه دسترسی.

احداث جاده کمربندی یکی از مطالبات جدی مردم و یکی از پروژه های جدی سازمان برای اجرای مسئولیت های اجتماعی است که علاوه بر تسهیل در تردد ترانزیت شهری، امکان خدمت رسانی به بافت های تجاری و مسکونی را نیز فراهم می کند. .

احداث جاده کمربندی بندر امام – آبادان با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی، تعمیر بزرگراه بندر امام خمینی (ره)، احداث زیرساخت های رمپ و لوپ در تقاطع غیرهمسطح بندر امام خمینی (ره) و توسعه گردشگری دریایی در استان خوزستان از جمله موارد زیر است. اقدامات انجام شده در راستای این مسئولیت اجتماعی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا