اجتماعی

برگزاری دومین دوره جهانی رویارویی با خانواده‌های افراد مرگ مغزی

نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایران از برگزاری دومین دوره جهانی مقابله با خانواده مبتلایان به مرگ مغزی خبر داد و گفت: این دوره پنج سال پیش تدوین شد و به TPM اسپانیا پیشنهاد شد که پس از تصویب به تصویب رسید. 2 سال و پس از پایان بستری‌ها.» اولین قاعدگی او از سال گذشته شروع شد.

به گزارش مجله زنده خبری، دومین دوره مسابقات جهانی خانواده های مرگ مغزی (TPM) با حضور دکتر کتایون نجفی زاده و دکتر امید قبادی از ایران ظهر امروز دوشنبه 24 آبان ماه آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. طراح این دوره که به صورت مجازی در دنیا برگزار می شود دکتر کتایون نجفی زاده مدیر عامل انجمن اهدای عضو ایران و دکتر امید قبادی نایب رئیس این انجمن هستند.

دکتر امید قبادی، نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایران، درباره روش و زمان طراحی این دوره گفت: این دوره 5 سال پیش طراحی و به TPM اسپانیا پیشنهاد شد که 2 سال بعد و پس از تکمیل بستر مورد تایید قرار گرفت. کتانی سال گذشته، اولین دوره او آغاز شد.

وی تاکید کرد: در این دوره مصاحبه کنندگان با روش های اولیه برخورد با خانواده افراد مبتلا به مرگ مغزی آشنا می شوند و دو محور اصلی آن خانواده را به سمت بهترین راه حل برای عزیزان متوفی خود راهنمایی می کند و از هرگونه آسیب روحی به خانواده جلوگیری می کند. در لحظات حساس».

به گزارش روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایران، شایان ذکر است این دوره توسط TPM اسپانیا با حضور مصاحبه گر از 20 کشور و 8 مدرس از کشورهای آمریکا، اسپانیا، برزیل، فرانسه، ایتالیا، مجارستان و ایران برگزار می شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا