عمومی

۴۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در اصفهان شناسایی شدند / مرگ ۵ نفر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از دیروز پنجشنبه 27 آبان تا امروز 28 آبان 441 بیمار مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در اصفهان شناسایی شدند که از این تعداد 136 نفر در بیمارستان های استان اصفهان بستری شده اند. مراکز پزشکی .

در حال حاضر 798 بیمار مبتلا به عروق بیماری کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که از این تعداد 173 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

همچنین در 24 ساعت گذشته 144 بیمار بازتوانی عروق بیماری کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

مجموع فوتی های ناشی از بیماری عروق بیماری کرونا قلب با احتساب مرگ های قطعی و احتمالی در 24 ساعت گذشته پنج نفر است.

همچنین طبق اعلام این موسسه از ابتدا گاندی تا کنون یک میلیون و 227 هزار و 445 بیمار قطعی و مشکوک عروق بیماری کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده اند که از این تعداد 423 هزار و 843 بیمار قطعی مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب هستند.

از ابتدای این گاندی 16 هزار و 871 بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فوت کردند و 122 هزار و 152 بیمار شفا یافته از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا