ورزش و نشاط

توجه پژوهشگران و دانشگاهیان به ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، سید حسن هاشمی در جلسه شورای جهاد علم و تکنولوژی خراسان جنوبی با قدردانی از سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و سازمان بسیج علمی، تحقیقاتی و فناوری خراسان جنوبی، اظهار داشت: این نشست سرآغاز یک کارزار مشترک علمی و جهادی است که منشأ خیر و برکات فراوانی برای مردم خواهد بود. استان ما. “(ادامه مطلب)

وی معتقد است بیانیه بسیار مهم گام دوم انقلاب دارای ابعاد بسیار مهمی است که باید مورد توجه جدی محققان و دانشگاهیان قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی اشاره به خلقت اردوی جهاد علمی وی با توجه به بندهای این بیانیه بسیار مهم، گام دوم انقلاب و در راستای تثبیت ظرفیت علمی و پژوهشی فناوری استان، گامی بسیار ارزشمند و موثر است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیوند بین دانشگاه صنعتی و جامعه

اساس جهاد علمی باید با نگاه و تفکر بسیجی بر اساس بیان گام دوم انقلاب در استان شکل بگیرد.

رئیس سازمان بسیج پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی نیز گفت: زمانی که هم افزایی و همکاری علمی، پژوهشی و فناوری با سازمان ها و مراکز پژوهشی و دانشگاهی باشد، می توانیم موفق باشیم.

علی فرهنده تاکید کرد که به عنوان شهر صنعتی، اداره صمت، جهاد کشاورزی و غیره جدا شد. می توانند پلی بین صنعت و کشاورزی برای نخبگان علمی و مخترعین باشند. یک بار برای همیشه برای حل مشکلات استان در حوزه های مختلف کشاورزی، محصولات استراتژیک، گیاهان دارویی، معدن، آب، اقتصاد مرزی، صنایع دستی و گردشگری و نیازهای استان تشکیل جلسه دهید.

وی افزود: اساس جهاد علمی باید در استان با تفکر بسیجی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب شکل بگیرد تا ظرفیت استان در علم، پژوهش و فناوری یکپارچه و گره های بزرگتر شود. در حومه شهر افتتاح خواهد شد.”

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور هر ساله میزبان جشنواره ملی جهادگران علم و فناوری است، خاطرنشان کرد: استان خراسان جنوبی این جشنواره را در هفته پژوهش در این هفته برگزار می کند که برای ارتقای کیفی آن تلاش می کنیم. نمایشگاه و جشنواره و در این راستا تاکنون هشت نشست تخصصی برگزار شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در پایان این نشست در گفت و گو با آنا توضیح داد: برگزار می شود.

مجید علی آبادی ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اصلی از 22 تا 25 هازارد 1400 برگزار می شود.

به گزارش آنا، جلسه شورای جهاد علمی و فناوری خراسان جنوبی با حضور مسئولان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، سازمان بسیج علمی، تحقیقات و فناوری این استان، دانشگاه ها و دانشگاه ها برگزار شد. مراکز آموزشی، آموزش و پرورش، آموزش و پژوهش، استان، پارک علم و فناوری، اداره کل فنی و حرفه ای و شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی.

انتهای پیام/4103/4062/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا