حوادث و رویدادها

دستگیری منتشر کننده تصاویر خصوصی خانم جوان در اینستاگرام

رئیس پلیس صوفیه در فتوایی از دستگیری مردی خبر داد که با ایجاد صفحه جعلی یکی از بستگان خود در اینستاگرام و انتشار عکس های شخصی خود، اقدام به انتشار این صفحه کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، وی در این خصوص گفت: چندی پیش زن جوانی در تماس با پلیس فتا اعلام کرد که فردی ناشناس عکس های شخصی وی را در فضای مجازی منتشر کرده و این اقدام موجب برهم خوردن آرامش او و خانواده اش و همچنین لطمه به حیثیت وی شده است.

وی ادامه داد: این بانوی جوان همچنین گفت که مدتی پیش فردی ناشناس با عناوین مختلف در فضای مجازی وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و تهدید به انتشار عکس های شخصی وی در فضای مجازی کرده است. این زن گفت به سخنان مرد غریبه توجهی نکرد تا اینکه متوجه شد تعدادی صفحه جعلی با نام و شماره او در اینستاگرام ایجاد شده و عکس های شخصی او منتشر شده است.

وی گفت: در این راستا پلیس فتا با استفاده از روش های علمی و فنی فرد خاطی را در فضای مجازی شناسایی کرد. کارشناسان پلیس آگاهی با استفاده از تجربیات سایبری و تحقیقات عمیق سایبری متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، متخلف از بستگان شاکی را در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و با دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند. شواهد. . .

به گفته گودرزی، متهم پس از حضور در پلیس فتوای تهران بزرگ از موضوع بی اطلاع بود. اما پس از مواجهه با شاکی به جرم خود اعتراف کرد. وی اظهار داشت که در مورد اختلافی که با شاکی داشت قصاص کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا