استانی

دلیل کمبود مرغ در اصفهان، اعتراض مرغداران بود/ قیمت به ۳۱ هزار تومان رسید

مجله زنده خبری/ اصفهان معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: از امروز قیمت مصوب مرغ در بازار اصفهان به 31 هزار تن افزایش یافت.

حسین ایراندوست با اشاره به آخرین وضعیت بازار مرغ در اصفهان گفت: امروز جلسه تنظیم بازار استان برای تصمیم گیری در مورد قیمت مرغ برگزار شد.

وی افزود: بر اساس مباحث مطرح شده در این ستاد، با کاهش قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مصرف کننده به 31 هزار تن موافقت شد.

معاون بهبود دامداری جهاد اصفهان با بیان اینکه کمبود جوجه در استان اصفهان وجود ندارد، گفت: پرورش مرغ در استان اصفهان مناسب است به طوری که در مهرماه امسال تعداد جوجه در روز یک میلیون قطعه در استان بیشتر است. نسبت به سال گذشته «علت کمبود مرغ در اصفهان اعتراض مرغداران بود.

وی با بیان اینکه در چهار روز گذشته عرضه گوشت مرغ به دلیل اعتراض مرغداران به قیمت مرغ در استان اصفهان نسبت به سایر استان ها شاهد کمبود مرغ در بازار بودیم، افزود: با تعدیل قیمت امروز مشکل حل خواهد شد.

به گزارش مجله زنده خبری و به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، ایراندوست با بیان اینکه در آبان ماه به ظرفیت جوجه کشی رسیدیم، تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که در دست انجام است، برخی از جوجه های وارداتی باید بین شرکت نگهداری جوجه کشی توافق شود. آمار.

وی همچنین به دریافت سهمیه مناسب مرغ منجمد برای استان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در صورت نیاز عرضه مرغ منجمد خواهیم داشت که البته در این شرایط ضرورتی ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا