عمومی

ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای ایتام در استان مرکزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید مرتضی بختیاری چهارشنبه شب در مراسم واگذاری یک واحد آپارتمانی به ایتام در خمین با بیان اینکه واحدهای مسکونی هدف گذاری وی خاطرنشان کرد: 10 هزار مسکن با کمک بنیاد مستضعفان در کشور در حال ساخت است که از این تعداد 3 هزار و 500 خانه وارد فاز اجرایی شده است.

وی ادامه داد: 40 هزار واحد مسکونی دیگر نیز با همکاری سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مسکن ساخته می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: پیش بینی می شود این منازل ظرف دو سال تکمیل شود و تا پایان امسال 25 هزار واحد به خانواده های نیازمند کشور تحویل داده شود.

بختیاری با اشاره به ساخت هزار واحد مسکونی در استان مرکزی گفت: تاکنون 201 واحد مسکونی تکمیل شده و هزینه تکمیل این واحدهای مسکونی 370 میلیارد ریال است.

وی گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری 487 واحد مسکونی در استان مرکوسی به ایتام تحویل داده شود و 1000 واحد دیگر نیز تا نیمه اول سال آینده آماده تحویل به مشتریان واجد شرایط می شود.

رئیس کمیته همیاری امام خمینی (ره) کشور در پایان گفت: استان مرکزی بالاترین رتبه را در طرح خوب ایران کسب کرده است و 42 هزار حامی ایتام در استان از آن حمایت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا