استانی

لزوم کشف استعداد و معرفی دانش‌‏آموزان به مراکز رشد و پژوهش

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از کاشمر، سید محمد جواد موسوی رئیس حراست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر به همراه کارکنان مدارس ابتدایی پسران و دختران سمای کشمیر دیدار و گفتگو کرد.

لزوم کشف استعداد و معرفی دانش آموزان به مراکز رشد و پژوهش

در هر یک از این جلسات، مدیران مدارس ابتدا گزارشی از وضعیت موجود و تعداد دانش آموزان، وضعیت کلاس های آنلاین و غیر حضوری و مشکلات مدارس با وجود بیماری عروق بیماری کرونا قلب ارائه کردند.

جواد موسوی همچنین از تلاش های کارکنان مدرسه برای جذب حداکثری دانش آموزان و فعالیت های آموزشی، فرهنگی و فوق برنامه مدرسه تشکر و قدردانی کرد و گفت: استعدادیابی و راهبری تحصیلی در مدارس ابتدایی ایجاد می شود. اسلام بسیار مهم است.


بیشتر بخوانید:

گسترش حوزه های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در سال 1400


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر با اشاره به تفاهم نامه این دانشگاه و موسسه آموزش زبان گفت: دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی می توانند از ساعات کاری این موسسه استفاده کرده و از تخفیفات ویژه این تفاهم نامه استفاده کنند. و مدارس سما می توانند از این فرصت برای دانش آموزان خود استفاده کنند.

وی راه اندازی مرکز مدیریت مهارت و مشاوره شغلی (TZUM) در دانشگاه را فرصتی برای برگزاری دوره های مهارتی برای دانشجویان و خانواده های آنان و اخذ گواهینامه معتبر آموزش و مهارت از سازمان فنی و حرفه ای عنوان کرد. : از مدیران مدارس تقاضا دارم با توجه به استعداد، علایق و نیاز دانش آموزان خود برای استفاده از امکانات این مرکز هماهنگی لازم را انجام دهند.

لزوم کشف استعداد و معرفی دانش آموزان به مراکز رشد و پژوهش

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با ارزیابی فعالیت های فوق برنامه مدارس، امکان استفاده از امکانات فرهنگی، هنری، ورزشی و آزمایشگاهی این دانشگاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: دانشجویان علاقه مند به پژوهش و معرفی آن در رشد و بالندگی آن اقدام می کنند. مرکز می تواند راه را برای توسعه بیشتر آنها هموار کند.

جواد موسوی با یادآوری راه اندازی مدرسه عالی هوانوردی گفت: نوجوانان علاقه مند به علوم تابستانی می توانند از قسمت مدل سازی هواپیما استفاده کنند و با اصول پرواز بیشتر آشنا شوند.

وی در پاسخ به درخواست مدیران مدارس مبنی بر افزایش کلاس ها و توسعه مقطع پیش دبستانی از آنان خواست برای توجیه هر یک از درخواست های خود طرحی ارائه کنند که در کمیته های مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/4117/4062/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا