فرهنگ و هنر

بازتولید بازی «ذره‌بین» – مجله زنده خبری

بازی آموزشی و آموزشی «ذره بین» برای چهارمین بار به استقبال خانواده ها، کودکان و نوجوانان بازتولید می شود.

به گزارش مجله زنده خبری و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز، سرگرمی لوپا به همت باسیتا در زمستان امسال 50 هزار واحد تولید و تحویل مرکز تولید مشترک خواهد کرد.

مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری گفت: این سرگرمی که برای گروه سنی سه سال به بالا تولید می شود، باعث تقویت حافظه کوتاه مدت و افزایش عزت نفس کودکان و نوجوانان می شود. .

محسن حموله افزود: «تفریح ​​ذره بین» در گروه بازی های آموزشی و جزو بازی های فلش کارتی است که افراد می توانند در گروه های دو تا چهار نفره انجام دهند.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به برگزاری رویداد ملی بدون ایده اسباب بازی و شناسایی جوانان و علاقمندان به طراحی اسباب بازی، ضمن آموزش بیش از هزار شرکت کننده، در حال حاضر بیش از 180 شرکت کننده دارد. نمونه‌هایی از طرح‌های اسباب‌بازی به‌صورت گروهی «تولید انبوهی از قبیل «کمک فکری، پزشکی، فرهنگی و هنری، کمک آموزشی و آموزشی و رایانه‌ای و الکترونیکی» را تهیه کرده است.

حموله در پایان گفت: این امکان وجود دارد که تمامی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در زمینه اسباب بازی های ایرانی با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا به تنهایی از این طرح ها استفاده کنند.

در فروشگاه های کانون پرورش فکری و فروشگاه های محصولات فرهنگی و هنری، سرگرمی «ذره بین» با قیمت 120 هزار تن موجود است و تاکنون بیش از 15 هزار و 500 قطعه بازی آموزشی و آموزشی «ذره بین» کمک کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا