استانی

شهردار رشت در جلسه با وزیر کشور: اصلاح قانون مدیریت یکپارچه شهری



شهردار رشت در دیدار با وزیر کشور: اصلاح قانون مدیریت یکپارچه شهری - ساماندهی فاضلاب و احیای رودخانه ها

سید امیرحسین علوی شهردار رشت در حاشیه صد و دوازدهمین اجلاس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی شهرداری تهران با احمد واحدی وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش خبرگزاری برن از گیلان؛ شهردار رشت در این جلسه مسائلی همچون اصلاحات را مطرح کرد قانون وی حکمرانی یکپارچه شهری را یک نیاز مهم برای همه شهرداری ها خواند و گفت: شهرداری رشت برای جلوگیری از بحران های احتمالی وزارت کشور سایر وزارتخانه ها و سازمان های زیرمجموعه نیز نیاز مبرم دارند.

IMG-20211222-WA0053

سید امیرحسین علوی نیز در این جلسه خواستار تعیین تکلیف شهرداری ها و وزارت نیرو وی در شهرستان ها به ویژه در بحث ساماندهی فاضلاب و احیای رودخانه ها خواستار شد و تصریح کرد: شهرداری نهادی عریض و طویل با خدمات متنوع، اما بدون شک اهداف بزرگی همچون ساماندهی فاضلاب و احیای رودخانه ها است. به تنهایی از حیطه این سیستم خارج است و دستگاه های مسئول باید در این زمینه با مسئولیت جدی عمل کنند.

IMG-20211222-WA0050

هیچ هزینه ای ندارد وزیر کشور همچنین در این جلسه همانطور که پای صحبت ها و دغدغه های شهردار رشت مبنی بر لزوم رفع نیاز بودیم مشکلات شهرداری در حوزه های مختلف بر راهکارهای موثر در این راستا تاکید دارد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا