استانی

گزینه وزارت آموزش‌وپرورش معاون فرهنگی شهردار مشهد شد

مجله زنده خبری/ خراسان رضوی حسین بگلی به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد منصوب شد.

شهردار مشهد با صدور حکمی حسین بگلی را به سمت معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد منصوب کرد.

جمله سید عبدالله ارجایی خطاب به باغگلی آمده است:

نظر به تجربه و تعهد جنابعالی به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال، سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری، قانون و اجرای دقیق سیاست ها و برنامه های ابلاغی ششمین دوره مدیریت شهری، خدمت رسانی به نمازگزاران منور رضوی و مجاوران را داشته باشید. ، و خدمتکاران

حسین بگلی اولین کاندیدای وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم بود که نتوانست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد.

حسین بگلی متولد 1357 و دارای مدرک دکترای فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه فردوسی مشهد و در حال حاضر عضو هیئت علمی این دانشگاه است. وی دارای مدرک فنی و حرفه ای مهندسی برق، کارشناس علوم تربیتی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی از دانشگاه فردوسی مشهد می باشد. بگلی دارای مدرک کارشناسی ارشد تعلیم و تربیت با گرایش تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه تهران و دکتری از دانشگاه فردوسی مشهد است.

بگلی در سال ۱۳۹۷ با حکم سیدابراهیم رئیسی، تولیت وقت آستان قدس رضوی به سمت مدیرعامل بنیاد فرهنگی آستان قدس رضوی منصوب شد. عضویت در هیئت مدیره مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، عضویت در هیئت امنای کودکان و نوجوانان حرم، عضویت در هیئت امنای کانون فرهنگی و ایمنی کودکان مشهد، عضویت در هیئت امنای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد، عضویت در هیئت امنای شهرداری مشهد گفت: اتاق فکر اداره کل امور اجتماعی خراسان رضوی.

وی همچنین عضو کارگروه آموزش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دبیر شورای علمی جشنواره ملی فعالیت های دینی و قرآن دانشگاه فرهنگیان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا