عمومی

تامین آب و اجرای طرح هادی ۲ اولویت مهم استانداری سمنان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در روستا تجمع کردند. مزج از توابع شهرستان شاهرود میزبان مسجد شهدای این روستا با بیان اینکه اولویت هر روستا تامین آب و اجرای طرح هادی است، گفت: .

وی در خصوص سایر اولویت های استانداری برای شهرها و به ویژه روستاهای استان سمنان افزود: تا زمان تکمیل پروژه های نیمه تمام موجود در استان هیچ پروژه جدیدی آغاز نمی شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید طبق توافقنامه نسبت به آسفالت راه روستایی اقدام کند، گفت: تاکید ما بر این است که نوسازی مدارس استان سمنان در سفر به روستا انجام شود. مزج، اقدامات لازم را برای تقویت مدرسه ابتدایی این روستا انجام داد

هاشمی همچنین گفت: احیا و لایروبی قنوات روستایی مشکلی ندارد و اعتبار لازم برای این مهم تامین می شود.

وی در خصوص مشکلات روستای جیلان (حوالی روستا) گفت مزجوی با بیان اینکه پروژه اتصال نوری و همچنین بهسازی راه روستایی با مشارکت و همکاری همه دستگاه های مرتبط انجام می شود، گفت: بحث افزایش دبی چاه های آب روستای جیلان مطرح می شود. در آبهای استان در این امر کمک خواهد کرد.

استاندار سمنان گفت: برای بهسازی روستای گیلان در سال 1401 مبلغ یک میلیارد تن اعتبار در نظر گرفته می شود.

علی عسگر خانی نماینده شاهرود و میامی در سخنانی کوتاه با بیان اینکه هدف مسئولان پیگیری مصائب و مشکلات مردم است و از این رو همه ما موظف هستیم برای رفع دغدغه های مردم اقدام کنیم، گفت: هیچ فرقی بین دولت نیست. و سایر نیروها فرصت بسیار طلایی و ارزشمندی برای خدمت به مردم ایجاد شده است. وقتی خادم مردم باشد صبح ما همچنین باید به فکر رفع نگرانی های آنها باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا