فرهنگ و هنر

تلاش ایران برای بازیابی گردشگری در پساکرونا

نماینده جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری مهمترین اقدامات ایران برای احیای گردشگری پس از تاج و سایر اقدامات تخصصی برای توسعه گردشگری در کشور را تشریح کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، سعیده نظری، رئیس گروه همکاری های بین المللی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراه علی عسگر شالبافیان، معاون گردشگری وزیر کشور برای حضور در مجمع عمومی به اسپانیا سفر می کند. سازمان جهانی گردشگری از تلاش های ایران می گوید. به منظور احیای گردشگری در پاساکرونا و به روز رسانی دانش گردشگری، بخش خصوصی گردشگری به ویژه اعضای ایرانی سازمان جهانی گردشگری گزارشی را به کمیسیون های تخصصی که در حاشیه بیست و چهارمین اجلاس مجمع عمومی UNWTO تشکیل شد، ارائه کردند.

نماینده ایران همچنین در کمیته‌های آموزش آنلاین و کمیته بین‌المللی حمایت از گردشگری ICPT و کمیته عضویت شرکت کرد و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و تلاش‌های کشور در این زمینه‌ها به‌ویژه به‌روزرسانی و بررسی عناوین و موضوعات گردشگری را ارائه و تشریح کرد. …

گزارش دبیرخانه UNWTO برای منابع انسانی، مالی، آموزش، منشور اخلاقی و غیره. در صد و چهارمین جلسه شورای اجرایی سازمان که با حضور رئیس گروه همکاری های بین المللی گردشگری برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت.

یکصد و چهل و چهارمین اجلاس شورای اجرایی و بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری با حضور نمایندگانی از 135 کشور از جمله ایران در شهر مادرید اسپانیا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا