عمومی

جشنواره فیلم فجر و پوشش تخصصی‌تر آن در رسانه ملی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله زنده خبری،
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، نشست مشترک مدیران روابط عمومی جشنواره فیلم فجر و مدیران روابط عمومی صدا و سیما در محل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر برگزار شد. دو کشور روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، پژمان کریمی، رئیس اداره اطلاع رسانی و رسانه صدا و سیما، حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی صدا و سیما، احمدرضا صدر، رئیس روابط عمومی معاونت صدا و سیما و آرش رمضانیان، معاون روابط عمومی فجر.
در این جلسه همچنین درباره برخی از برنامه ها و شبکه هایی که برای ساخت این برنامه اعلام آمادگی کردند، بحث و تبادل نظر شد. همچنین در این نشست قرار شد معاونت صدا و شبکه های رادیویی به برنامه های فرهنگی جشنواره توجه ویژه داشته باشد و این ویژه برنامه ها را در قالب برنامه های تخصصی برای مخاطبان رادیویی-تحلیلی پخش کند.

رسانه ملی چهلمین جشنواره فجر را به صورت تخصصی تری پوشش خواهد داد
رئیس اطلاع رسانی و امور رسانه های سازمان صدا و سیما در حاشیه این نشست به پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: در حوزه صدا و سیما در تلاش هستیم تا چهلمین جشنواره را شاهد باشیم. جشنواره فیلم فجر به صورت تخصصی تر.»
وی گفت: جشنواره فجر به چهلمین سالگرد خود رسیده و دوران بلوغ خود را تجربه می کند. طراحی مکانیزم علمی برای کمک به رشد هر چه بهتر جشنواره.
پیمان کریمی گفت: امسال سعی داریم نگاه تخصصی و ویژه تری به جشنواره هم در حوزه صدا و تلویزیون در رسانه ملی داشته باشیم و هم به موضوعات مختلف جشنواره نگاه کنیم. زیرا برنامه سازان و مدیران شبکه قصد دارند همزمان با سال گذشته برنامه های مختلفی را از افتتاحیه تا اختتامیه جشنواره پخش کنند که این تدارک ویژه نیز به صورت زنده ضبط و ضبط شده است.
وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های جشنواره به زودی اعلام می شود، گفت: امسال چندین گروه برنامه و فنی به صورت مستمر در سالن اصلی جشنواره – رسانه های ویژه در ایام جشنواره حضور خواهند داشت.

تلاش معاونت صدا برای انعکاس تغییرات در رویکرد جشنواره
احمدرضا صدر معاون صدا و سیما نیز گفت: یکی از اتفاقاتی که در سال های گذشته رخ داده این بوده که برنامه های رادیویی جشنواره به صورت سنتی پوشش داده می شود. گروهی با همراهی منتقد یا مجری در ستاد جشنواره مستقر می شوند و با سازندگان فیلم صحبت می کنند و به صورت سطحی درباره فیلم ها صحبت می کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه جشنواره امسال رویکرد متفاوت و غنی تری نسبت به گذشته دارد، تصمیم بر این شد که صداوسیما به این رویداد توجه بیشتری داشته باشد و علاوه بر برنامه هایی که همیشه تولید کرده، برنامه های جدیدی را در یک برنامه تولید کند. روش تخصصی “و تحلیل کنید.
صدر با بیان اینکه ما در صداوسیما موظف هستیم تغییرات رویکرد جشنواره را به درستی انعکاس دهیم، گفت: از آنجایی که مخاطب رادیو به دلیل شکل رسانه، مخاطبی تحلیلی است، امسال برنامه های جشنواره تحلیلی و علمی است. رادیو.
معاون روابط عمومی معاونت روابط عمومی با اشاره به اینکه رادیو معارف و رادیو اقتصاد نیز دو شبکه تخصصی جشنواره در کنار جشنواره چهلمین هستند، گفت: چهل امپرسیون، پرانتز باز، تصویر فوق العاده، سابر هود و استخر نقره ای. این طرح ها قابل تغییر هستند و لیست نهایی در روزهای آینده اعلام خواهد شد. شبکه های رادیویی «جوان»، «گفتگو»، «فرهنگ»، «نمایش»، «سلامت»، «صبا» و «ایران» شبکه هایی هستند که هنوز برنامه هایشان تعریف شده است اما قطعا تعداد شبکه ها و برنامه های رادیویی برای جشنواره بیشتر است خواهد بود.
چهلمین جشنواره فیلم فجر به دبیری مسعود نقاش زاده در دو بخش فرهنگی و مسابقه ای از سوم تا پنجم بهمن ماه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا