عمومی

مسدود شدن سه محور ارتباطی استان همدان تا اطلاع ثانوی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، صفر صادقی راد وی بعدازظهر پنجشنبه با اشاره به مسدود شدن سه محور ارتباطی استان همدان به دلیل برف و کولاک گفت: هم اکنون سه محور ارتباطی همدان – سنندج، همدان – ملایر و گردنه اسدآباد به دلیل برف و کولاک شدید مسدود است. .

وی افزود: محور گنج (همدان- تویسرکان) به دلیل نبود ایمنی و کلاف های متعدد هر سال با اولین برف بسته می شود و تا پایان بارش برف بسته می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل راهداری استان همدان با تاکید بر اینکه رانندگان باید تا شرایط عادی جوی وارد این مسیر شوند مسیرها در صورت لزوم، رانندگان باید تمام تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه رانندگان در 34 ایست بازرسی مرکزی، مراکز مجزا، ثابت و فصلی مستقر هستند و در آماده باش کامل هستند، این گروه ها بلافاصله نسبت به رفع موانع اقدام خواهند کرد. جمله دیشب به مردم خدمت کردند و راه ها را باز کردند در حال حاضر این خدمات نیز ادامه دارد.

صادقانه راد وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش نیروهای راهداری، عملیات برف روبی و نمک زدن در جاده های استان همدان ساخته می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل راه های استان همدان تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد به اطلاعات از وضعیت راه های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایل 141 تماس حاصل فرمایید.

استان همدان دارای بیش از 5400 کیلومتر راه مختلف شامل 3359 کیلومتر راه روستایی، هزار و 54 کیلومتر راه فرعی، 940 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و 85 کیلومتر بزرگراه است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا