فرهنگ و هنر

تامین ۵۰ درصد اعتبار تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان توسط وزارت ارشاد

مجله زنده خبری/ مرکز وزیر جهت‌گیری گفت: برای تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان فوراً توافق شده و وزارت ارشاد باید 50 درصد وام مورد نیاز را بپردازد و 50 درصد باقی مانده از منابع استانی را استاندار باید تأمین کند تا پروژه انجام شود. می تواند به زودی شروع شود. .

محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه 18 دی در بازدید از کتابخانه عباس اقبال آشتیانی اظهار داشت: آشتیان نامی پر آوازه دارد و ما از افتخارات ماندگار این خطه و این شهر آگاه هستیم. چنین فصلی از خدمات و کارهای علمی و فرهنگی این شهر در سراسر کشور پراکنده است و همه در آن احساس خوبی می کنند و به نوعی احساس تعلق می کنند.

وی افزود: مجتمع فرهنگی علامه آشتیانی و کتابخانه عمومی اقبال آشتیانی باید تکمیل شود و مقرر شد که با مجموعه فرهنگی به تفاهم فوری برسیم و 50 درصد وام مورد نیاز وزارت ارشاد را بازپرداخت کنیم و استاندار هم تامین کند. 50 درصد باقی مانده از منابع استانی به زودی منتشر می شود و این شهرستان با این عظمت و لباس دارای مجموعه فرهنگی خوبی خواهد بود.

وی افزود: 50 درصد پروژه کتابخانه توسط خیر طی یک سال به اتمام می رسد و مابقی با تفاهم نامه اداره کل کتابخانه ها و یا با کمک استاندار در اسرع وقت انجام می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدواریم بتوانیم به سبک این شهر برنامه های فرهنگی و هنری را در این حوزه اجرا کنیم.

وی ادامه داد: همه افراد تاثیرگذار و خوب در این شهر هستند و می توانند به ما کمک کنند تا گام های خوبی در جهت بهبود وضعیت فرهنگی و هنری این شهر برداریم.امیدوارم عرصه فرهنگ و هنر در دوره جدید رواج پیدا کند. و این میل و علاقه در همه جا نمایان است و دولت فرهنگی نیز همین عزم را دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رئیس دولت مردی فرهنگی، علمی، انقلابی و فرهنگی است و با این وجود از فعالیت های فرهنگی و هنری حمایت می کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از مجموعه فرهنگی علامه آشتیانی بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا