عمومی

ترک فعل مدیران خط قرمز است/ برنامه‌های فرهنگی بجنورد احیا می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بیکر باگرپور سه شنبه شب در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان بوینور که در محل هیئت مدیره این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم محور اول استان جدید خواهند بود چرا که این موضوع پررنگ است. و توسط مقام معظم رهبری.»

سرپرست بخشداری بوینورد ادامه داد: مدیران بوینور باید در بین مردم حضور فعال داشته باشند و از این پس در صحنه حضور داشته باشند چرا که حضور در میدان با تماشای صحنه از مانیتور امکان پذیر نیست.

وی افزود: شنیدن صدای مردم در محور اکثر اساس محبوبیت مدیران هستند.

باگرپور با اشاره به اینکه سپاه دارای دفتر خدماتی است، گفت: این موارد باید تشدید شود تا دفتر خدمت، دفتری برای شنیدن صدای مردم باشد.

سرپرست فرمانداری بوینور عدالت را محور هدف خود دانست و گفت: در دستگاه اجرایی تبعیض قائل نخواهیم شد بنابراین دستگاه ها نباید طوری رفتار کنند که مردم از بی عدالتی ناراحت شوند.

وی با تاکید بر اینکه خدمت صادقانه به مردم شریف یک وظیفه است، افزود: فرصت خدمت به مردم مایه خیر و برکت است بنابراین باید در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم.

باگرپور به کنار گذاشتن عملکرد برخی مدیران اشاره کرد و گفت: مهجوریت فعلی نباید در دستگاه اتفاق بیفتد چرا که گلایه مردم عدم اقدام مناسب و به موقع کارکنان در مقاطع مختلف است.

وی در پایان با اشاره به وضعیت فرهنگی بوینور گفت: توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی احیا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا