استانی

خانه دار شدن تمام مددجویان فاقد مسکن لرستان تا دوسال آینده

به گزارش مجله زنده خبری لرستان، حسین کدرویسی معاون پشتیبانی و بهداشت خانواده خرم آباد گفت: در تلاش هستیم طبق برنامه ریزی های انجام شده تا دو سال آینده ساخت مسکن مددجویان بی سرپرست را به اتمام برسانیم. مسکونی با همت سپاه و بسیج سازندگی تکمیل و تحویل مددجویان محترم شد.

وی گفت: در حال حاضر 2 میلیون و 250 هزار نفر با جمعیت 5 میلیون نفری تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد 105 هزار خانوار با جمعیت 215 هزار نفری تحت پوشش استان لرستان با توجه به شرایط استان، ویژه هستند. این استان را ببینید E.

معاون پشتیبانی و بهداشت کشور گفت: دعای محرومان و نیازمندان همیشه پشت سر سربازان ولایتمدار و همه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در تمامی مراحل و عرصه ها به یاری مردم می شتابند. مسئول امور مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است که از خدمات سپاه ما در سراسر کشور از فقیرترین مناطق دورافتاده گرفته تا شهرهای اعماق کشور استفاده می کنند.

هودرویی با بیان اینکه در صورت وقوع بلایای طبیعی اولین افرادی که خانه هایشان در حال ساخت است و نیازهایشان برآورده می شود مشتریان هستند، گفت: بالغ بر 500 میلیارد تن هزینه شده است و 1200 میلیارد تن مستمری به مشترکان در تاریخ پرداخت می شود. به صورت ماهانه

وی گفت: در حمایت از 120 خدمت در حوزه سلامت، آموزش، مسکن، اشتغال، مسکن یکی از با ارزش ترین و گران ترین خدمات برای مشتریان است که در یک گام و یک اقدام تکمیل و 6 هزار و 500 واحد با همکاری شرکت تحویل داده شد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج». 500 واحد دیگر به کسانی که به دنبال کمک هستند تحویل داده می شود

معاون پشتیبانی و سلامت خانواده امداد کشور در مراسم اهدای 940 دستگاه گرمایشی به مددجویان گفت: در مناطق فقیرنشین و مرزی نیز شاهد تاثیر خدمات ایشان بودم.

سیدضیاء الدین حزنی، دبیر مرکز مرکزی بازداشت و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: طی قرارداد سپاه با این کمیته، 10 هزار و 600 مسکن برای مددجویان کمیته امداد در 13 استان کشور ساخته شد. ساخته شده توسط دانشگاه امام حسین (ع) که در مجموع 500 واحد از سپاه لرستان تکمیل شده است.

دبیرکل جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه شهید کاظمی ساخت دو واحد مسکونی در 3500 روستا بود که هر یک روستایی تحت الشعاع تورم و گرانی قرار داشت اما این امر با جهاد محقق شد، گفت: در طول ساخت مسکن برای روستاییان. مددجویان کمیته امداد نیز 900 سری جهیزیه به مددجویان اهدا شد.

وی گفت: 3 هزار سری جهیزیه به مردم لرستان اهدا می شود و مسئولیت ساخت مسکن مددجویان به جهاد سازندگی محول شده است.

48

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا