فرهنگ و هنر

ابلاغ دستورالعمل های جدید ساترا به پلتفرم ها

دو دستورالعمل «ارتباطات تجاری در رسانه های صوتی و تصویری» و «عدالت رسانه ای و حمایت از رقابت در رسانه های صوتی و تصویری» به رسانه های صوتی و تصویری ابلاغ شد.

به گزارش مجله زنده خبری به نقل از روابط عمومی ساترا؛ سازمان تنظیم مقررات سمعی و بصری (SATRA) دو دستورالعمل ایجاد کرده است: “ارتباطات تجاری در رسانه های سمعی و بصری” و “عدالت رسانه ای و حمایت از رقابت در رسانه های سمعی و بصری”. پیرو این دستورالعمل با تایید پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما به رسانه های عمومی صوتی و تصویری ابلاغ شد.

پیش نویس اسناد دو گرایش «ارتباطات تجاری در رسانه های صوتی و تصویری» و «عدالت رسانه ای و صیانت از رقابت در رسانه های صوتی و تصویری» پیش از این توسط رئیس سابق سترا امامیان در هشتمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات صوت و تصویر/ 10/1400. در این جلسه مقرر شد با مکاتبه با اعضای کمیسیون نظرات احتمالی در خصوص این پروژه ها به دست آید.

با توجه به طرح دعوی در این خصوص اعم از تخصصی و افکار عمومی با تایید رئیس صدا و سیما دستور افشای دستورالعمل فوق صادر شد و ساترا نیز آن را به رسانه ها اعلام کرد.

هدف از تدوین و نظارت بر این مقررات، تقویت مقررات مؤثر ساترا در این حوزه حساس و کمک به کاهش مشکلات حاکمیتی است.

برای مشاهده متن این دو دستورالعمل وارد لینک های زیر شوید.
https://b2n.ir/m25824

https://b2n.ir/n90845

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا